  • 1. Data: 2005-11-19 13:23:07
    Temat: Wplata DO Niemiec - jak???
    Od: "Cronus" <c...@p...onet.pl>

    Chodzi o wplacenie na konto w niemieckim banku. Czy ktos zna moze sposob ktory
    zminimalizuje ewentualne prowizje?

    --
    Cronus

  • 2. Data: 2005-11-19 15:00:59
    Temat: Re: Wplata DO Niemiec - jak???
    Od: "Cronus" <c...@p...onet.pl>

    Przepraszam za potrojenie posta ale wysylam z onetu i tak sie wyslalo. A wiec?
    Czy ktos moze cos doradzic?

    --
    Cronus

  • 3. Data: 2005-11-19 15:53:01
    Od: "Kajo" <k...@W...tlen.pl>

    Cronus wrote:

    > Przepraszam za potrojenie posta ale wysylam z onetu i tak sie
    > wyslalo. A wiec? Czy ktos moze cos doradzic?

    Niestety nie. Musisz wyslac jeszce cztery razy posta z tym pytaniem,
    wtedy moze ktos Ci pomoze.

    --
    Kajo

  • 4. Data: 2005-11-19 16:18:14
    Od: "Cronus" <c...@p...onet.pl>

    > Niestety nie. Musisz wyslac jeszce cztery razy posta z tym pytaniem,
    > wtedy moze ktos Ci pomoze.

    Rozumiem ze juz sie dowartosciowales wysmiewajac z kogos kto akurat jest w
    podrozy i musi korzystac z kafejki z zabytkowymi kompami na ktorych
    zainstalowano reklamy zeby jeszcze czesciej wieszaly sie przy wysylaniu posta :-
    ( Ja w kazdym razie przeprosilem i prosze o wypowiedzenie sie kogos kto ma
    wiecej doswiadczenia w tej sprawie, np. sam musial wyslac pieniadze do Niemiec
    (na konto - Western Union nie wchodzi w gre).

    --
    Cronus

  • 5. Data: 2005-11-19 21:09:22
    Od: Mroziu <m...@h...pl>

    Cronus wrote:

> [...]
    > wiecej doswiadczenia w tej sprawie, np. sam musial wyslac pieniadze do Niemiec
    > (na konto - Western Union nie wchodzi w gre).

    Jak mieszkasz kolo granicy z Niemcami, to najlepiej pojechac i wpłacić
    pieniądze na pierwszej poczcie za granica. Koszt cos kolo 2 Euro.
    Inaczej to mniej niz 50 zl to nie wyjdzie :(

    Mroziu

  • 6. Data: 2005-11-20 00:05:34
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Mroziu napisał(a):

    > Jak mieszkasz kolo granicy z Niemcami, to najlepiej pojechac i wpłacić
    > pieniądze na pierwszej poczcie za granica. Koszt cos kolo 2 Euro.
    > Inaczej to mniej niz 50 zl to nie wyjdzie :(

    Istnieje jeszcze zagraniczny przekaz pocztowy - ceny od 13 zł/500zł

    M.

  • 7. Data: 2005-11-20 01:44:01
    Od: "Zyga" <zyga.dude@wu_pe.pe_el>

    > Istnieje jeszcze zagraniczny przekaz pocztowy - ceny od 13 zł/500zł

    jest koles na pl.rec.foto i on przelewa za opłatą. Ja skorzystałem.