  • 1. Data: 2005-11-19 11:50:10
    Temat: Ma ktoś konto w czeskim banku?
    Od: "Rozmaryn" <r...@o...pl>

    Witam
    Chciałbym założyć konto w czeskim banku jest to wogule możliwe?
    Mieszkam przy czeskiej granicy więc moge stawić się osobiście w placówce
    oddziałowej, ale interesuje mnie coś w stylu mBanku lub coś z dobrym
    internet bankingiem. Jeśli trzeba by było to mógłbym skorzystać z adresu
    kolegi, który mieszka w czechach.

    pozdrawiam i z góry dziękuje za odp.
    eM

  • 2. Data: 2005-11-19 12:45:52
    Temat: Re: Ma kto? konto w czeskim banku?
    Od: Miernik <m...@f...org>

    Rozmaryn <r...@o...pl> wrote:
    > Witam
    > Chcia?bym za?o?yae konto w czeskim banku jest to wogule mo?liwe?
    > Mieszkam przy czeskiej granicy wi?c moge stawiae si? osobi?cie w placówce
    > oddzia?owej, ale interesuje mnie co? w stylu mBanku lub co? z dobrym
    > internet bankingiem. Je?li trzeba by by?o to móg?bym skorzystaae z adresu
    > kolegi, który mieszka w czechach.

    W Harrachovie w Ceska Sporitelna byłem i powiedzieli że bez problemu na
    polski paszport i adres, ale prowadzenie miesięcznie zaśpiewali ze 100
    CZK chyba to sie wstrzymałem. Ale w pon-wtorek będę w Pradze to coś
    sobie założe.

    ___________________/_______________________/ mailto:m...@f...org
    Save Europe from Software Patents
    http://www.gnu.org/philosophy/savingeurope.html

  • 3. Data: 2005-11-19 13:25:52
    Od: "Rozmaryn" <r...@o...pl>

> [...]
    > polski paszport i adres, ale prowadzenie miesięcznie zaśpiewali ze 100
    > CZK chyba to sie wstrzymałem. Ale w pon-wtorek będę w Pradze to coś

    Znalazlem odpowiednika polskiego eMbanku - http://www.ebanka.cz/
    Napisalem do nich maila po angielsku z pytaniem o mozliwosc zalozenia konta
    na polski paszport i adres.

    eM

  • 4. Data: 2005-11-19 14:39:52
    Temat: Re: Ma ktoś konto w czeskim banku?
    Od: Goraith <"goraith[_wytnij_to_]"@gmail.com>

    Sat, 19 Nov 2005 12:50:10 +0100, na pl.biznes.banki, Rozmaryn napisał(a):

> [...]
    > oddziałowej, ale interesuje mnie coś w stylu mBanku lub coś z dobrym
    > internet bankingiem. Jeśli trzeba by było to mógłbym skorzystać z adresu

    Ja mam od dłuższego czasu konto w Komerčni Banka. Mają do wyboru różnego
    typu konta (A-konto, Perfekt konto, Ideal konto itp). Dostęp do nich masz
    przez usługę MojeBanka (internet), ExpresniLinka (telefon), MobilniBanka
    (tel. komórkowy).
    Do konta dostajesz kartę płatniczą (często z ubezpieczeniem zdrowotnym poza
    granicami Czech) - kredytową dostaniesz po paru miesiącach użytkowania
    konta.
    Dostęp do konta za pomocą internetu realizowany przez token.
    Gdybyś potrzebował więcej informacji - służę pomocą.
    Pozdrawiam,
    Goraith

  • 5. Data: 2005-11-20 11:14:16
    Od: "Rozmaryn" <r...@o...pl>

> [...]
    > Dostęp do konta za pomocą internetu realizowany przez token.
    > Gdybyś potrzebował więcej informacji - służę pomocą.

    Czy można za pomocą tego banku realizować przelewy zagraniczne przez
    internet?

  • 6. Data: 2005-11-20 17:41:30
    Od: Goraith <"goraith[_wytnij_to_]"@gmail.com>

    Sun, 20 Nov 2005 12:14:16 +0100, na pl.biznes.banki, Rozmaryn napisał(a):

    > Czy można za pomocą tego banku realizować przelewy zagraniczne przez
    > internet?

    Można, ale musisz wcześniej (najlepiej przy zakładaniu konta) wspomnieć, że
    będziesz chciał robić przelewy zagraniczne - będą Ci musieli włączyć tą
    usługę - standardowo jest ona nieaktywna.

    Goraith

  • 7. Data: 2005-11-21 21:09:23
    Od: "Belin" <b...@b...pl>

    Użytkownik "Goraith" <"goraith[_wytnij_to_]"@gmail.com> napisał w wiadomości

> [...]
    > będziesz chciał robić przelewy zagraniczne - będą Ci musieli włączyć tą
    > usługę - standardowo jest ona nieaktywna.

    A mozesz cos powiedziec o oplatach itp?

    Belin