  • 11. Data: 2002-08-06 19:17:43
    Temat: Re: Wniosek przez Internet do mBanku - ile sie czeka?
    Od: "jelen" <j...@j...prv.pl>

    > ja czekałem kilka dni, aż się wkurzyłem i zadzwoniłem sam. konto
    > założyli, dostałem ID i mogłem już robić przelewy. co ciekawe - jakieś
    > dwa dni później zadzwoniono do mnie (!) z mBanku i konsultantka
    > chciała mi podać... dane mojego konta. gdy powiedziałem, że dziękuję,
    > już wszystko wiem i nawet zrobiłem przelew, to się trochę zdziwiła.
    >
    > a wczoraj przyszła umowa[..]

    niemozliwe - konta nie sa aktywnie aktywne do czasu podpisania umowy
    sa aktywne ale pasywnie - to znaczy nie mozesz podjac srodkow zgromadzonych
    na rachunkach

    pozdrawiam,
    jelen

  • 12. Data: 2002-08-06 20:08:21
    Od: "Rafal M" <markii@NO_SPAMpoczta.gazeta.pl>

    Użytkownik "Dawid Lorenz" <e...@m...org> napisał w wiadomości
    > "morph" <m...@t...pl> wyznał(a):

    >co za bezsens - jedyne narzędzie,
    > przy pomocy którego mogę operować gotówką na własnym koncie muszę
    > jeszcze oddzielnie i specjalnie zamawiać! :/

    Nie do konca, sa jeszcze przelewy, a osoby ktore ze wzgledu na wysoki %
    traktuja konto w mBanku jako konto lokacyjne to jest wystarczajace.

    > jednak Inteligo zrobiło na mnie większe wrażenie. nie pamiętam
    > dokładnie (jeśli się mylę, proszę o poprawienie), ale tam dostałem
    > wszystko, łącznie z electronem, w jednej paczce. i wrażenie nadal
    > robi, zwłaszcza pod względem obsługi klienta.

    Fakt, uwazam ze mBank ma naprade zle rozwiazana procedure otwierania konta -
    tu przydala bys sie porawka.
    Ale pozniej to juz wakacje ;) przynajmniej u mnie, zero problemow

  • 13. Data: 2002-08-06 23:04:50
    Od: Dawid Lorenz <e...@m...org>

    "jelen" <j...@j...prv.pl> wyznał(a):

    > niemozliwe - konta nie sa aktywnie aktywne do czasu podpisania umowy
    > sa aktywne ale pasywnie - to znaczy nie mozesz podjac srodkow zgromadzonych
    > na rachunkach

    chyba nie do końca preyzyjnie się wyraziłem. chodziło mi o przelew NA
    konto w mBanku.

    --
    [del] * http://dawid.evad.lorenz.from.zielona.gora.adl.pl

  • 14. Data: 2002-08-06 23:07:28
    Od: Dawid Lorenz <e...@m...org>

    "Rafal M" <markii@NO_SPAMpoczta.gazeta.pl> wyznał(a):
    > Nie do konca, sa jeszcze przelewy, a osoby ktore ze wzgledu na wysoki %
    > traktuja konto w mBanku jako konto lokacyjne to jest wystarczajace.

    heh, właśnie dokładnie po to założyłem konto w mBanku - żeby odkładać
    tam kasę "na lepsze czasu" i niech procenciki rosną. ;) niemniej
    jednak Electrona chcę mieć i spodziewałem się, że dostanę go od razu,
    a nie będę musiał o to specjalnie prosić... i to mi się nie podoba.

    --
    [del] * http://dawid.evad.lorenz.from.zielona.gora.adl.pl