  • Data: 2002-08-06 20:08:21
    Temat: Re: Wniosek przez Internet do mBanku - ile sie czeka?
    Od: "Rafal M" <markii@NO_SPAMpoczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Dawid Lorenz" <e...@m...org> napisał w wiadomości
    news:ABNQPWO2rxmsu8wVNE2qjQTOZrjt@4ax.com...
    > "morph" <m...@t...pl> wyznał(a):

    >co za bezsens - jedyne narzędzie,
    > przy pomocy którego mogę operować gotówką na własnym koncie muszę
    > jeszcze oddzielnie i specjalnie zamawiać! :/

    Nie do konca, sa jeszcze przelewy, a osoby ktore ze wzgledu na wysoki %
    traktuja konto w mBanku jako konto lokacyjne to jest wystarczajace.

    > jednak Inteligo zrobiło na mnie większe wrażenie. nie pamiętam
    > dokładnie (jeśli się mylę, proszę o poprawienie), ale tam dostałem
    > wszystko, łącznie z electronem, w jednej paczce. i wrażenie nadal
    > robi, zwłaszcza pod względem obsługi klienta.

    Fakt, uwazam ze mBank ma naprade zle rozwiazana procedure otwierania konta -
    tu przydala bys sie porawka.
    Ale pozniej to juz wakacje ;) przynajmniej u mnie, zero problemow