  • 11. Data: 2002-01-06 14:27:16
    Temat: Re: Wkurzający LUKAS
    Od: Paweł T. STECKI <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Sark" <w...@p...onet.pl> napisał
    > Wczoraj wreszcie mogłem złozyc dyspozycję
    > odblokowania konta. Dokładnie EKONTA (bez tokena).
    [...]

    Witam

    mialem dokladnie ta sama sytuacje. Prze dwa czy trzy dni z rzedu
    odblokowywalem zablokowane konto. Bez skutku. Dopiero zmiana hasla na nowe
    pomogla, ale musialem sie przespacerowac do oddzialu no i przez te kilka dni
    nie mialem dostepu dokonta.

    Kiedy sytuacja z zablokowanym kontem sie powtorzyla zadzwonilem na infolinke
    i dysponentka zaproponowali mi rozwiazanie takie jak za pierwszym razem,
    tzn. odblokowanie, ewentualnie spacer do oddzialu i zmiana hasla. Uparlem
    sie, ze nie bede ganial do oddzialu za kazdym razem kiedy im sie cos skwasi
    w systemie. I zeby mi to konto odblokowali zdalnie. Poprosilem tez o rozmowe
    z kims kompetentnym, kto moglby mi wyjasnic przyczyne zablokowania konta.
    Dysponentka powiedziala, ze to nie mozliwe, ale ona porozmawia z
    informatykiem. Chwile to trwalo ale ostatecznie za jakies 15 min konto
    mailem odblokowane i dzialajace. Aha, haslo zostalo zmienione na to ktore
    podawalem przy zakladaniu konta.

    Poniewaz nie wyjasniono mi przyczyny zablokowania konta wyslalem do nich
    korespondencje. Po kilku dniach, otrzymalem odpowiedz ze moje zapytanie
    zostalo przekazane do stosownej jednostki banku i zebym cierpliwie czekal na
    odpowiedz. Zobaczymy co odpowiedza...

    Pozdrawiam,
    Pawel

  • 12. Data: 2002-01-06 14:32:41
    Od: "Jacek" <j...@i...pl>

    >Czy ktoś przeszedł
    > przez taka systuacje skutecznie (bez zmiany hasła)
    > ?
    >
    > LUKAS'ie zrób coś z tym ... a skutecznie!!!
    >
    > Sark

    Po tygodniu bezsensownych wizyt w oddziale udało mi się przez infolinię odblokować
    konto - poprzez "zerowanie" (jak to nazwali w
    infolinii) - powrót do pierwszego 6-cio cyftowego hasła. Muszę przyznać, że wyraźnie
    starali się mi pomóc (wielokrotne próby co
    kilkanaście minut z udziałem informatyków)
    Pozdrawiam
    Jacek

  • 13. Data: 2002-01-06 15:01:33
    Od: "Sark" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Paweł T. STECKI"

    > Poniewaz nie wyjasniono mi przyczyny
    zablokowania konta wyslalem do nich
    > korespondencje.

    Składałeś pismo w oddziale czy od razu wysłałeś
    list do centrali we Wrocławiu ?

    Sark

  • 14. Data: 2002-01-06 15:25:30
    Od: Paweł T. STECKI <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Sark" <s...@p...gazeta.pl> napisał

    > Składałeś pismo w oddziale czy od razu wysłałeś
    > list do centrali we Wrocławiu ?

    Nie, narazie wyslalem im tylko maila, jesli beda zwlekac z odpowiedzia,
    wtedy wysle cos bardziej oficjalnego.

    P.

  • 15. Data: 2002-01-07 00:27:18
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Sark" <w...@p...onet.pl>
    napisał w wiadomości

    > LUKAS'ie zrób coś z tym ... a skutecznie!!!

    No i zrobil, mam nadzieję że tym razem odblokował
    skutecznie.
    Konto dziala ale aktualizacji stanu dokonac nie
    mogę bo ... serwer zajety
    mimo to
    THX

    Sark

  • 16. Data: 2002-01-07 07:56:10
    Od: "KOmiX" <m...@p...nospam.pl>

    Użytkownik "Jacek" <j...@i...pl> napisał w wiadomości ...
> [...]
    | Muszę przyznać, że wyraźnie starali się mi pomóc
    | (wielokrotne próby co
    | kilkanaście minut z udziałem informatyków)

    Opisz, prosze, dokladniej, krokowo, co zrobiles przez LikasLinie z
    informatykami i jakich uzyles argumentow. Mam podobny problem
    (opisywaty tutaj news:a142ao$hsb$1@news.tpi.pl), od blisko miesiaca
    nie mam dostepu do konta, wizyty w oddziale sa bezsensowne, a w
    LukasLinii mowia, ze nic nie moga zrobic i mam sie udac do oddzialu...

  • 17. Data: 2002-01-08 18:59:16
    Od: "Rafał Lelusz" <r...@e...pw.edu.pl>

    Okazało się, że przy wymianie tokena pan w oddziale dając mi nowy token
    wyczyścił także hasło do konta, o czym oczywiście zapomniał mnie
    poinformować.

    Rafał Lelusz

  • 18. Data: 2002-01-14 15:50:56
    Od: "plaster" <p...@w...pl>

    Użytkownik "Sark" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Wczoraj wreszcie mogłem złozyc dyspozycję
    > odblokowania konta. Dokładnie EKONTA (bez tokena).

    Ja zalozylem ekonto bez tokena bardzo szybko nie pojawiajac sie nawet w
    oddziale. Wniosek via net, odeslanie umowy, przyslali VE i juz. Dziala i
    jest OK.

    pozdrawiam

  • 19. Data: 2002-01-16 21:55:10
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "plaster" <p...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:a1uup5$2se$1@news.tpi.pl...

    > Ja zalozylem ekonto bez tokena bardzo szybko nie
    pojawiajac sie nawet w
    > oddziale. Wniosek via net, odeslanie umowy,
    przyslali VE i juz. Dziala i
    > jest OK.

    No i fajnie, ja na początku też tak miałem, tez
    było OK ..... wszystko przed tobą :-)) a dzieje
    się tak coś pod koniec roku (ekonto bez tokena).

    Po opisywanych tu faktach i skutecznym
    odblokowaniu, wszedłem na stare hasło, system
    wymusil zmiane nanowe, zmieniam, wchodzę, wszystko
    OK, wychodze i szczęśliwy piszę ten post.
    Za kilka dni znowu wchodze i ..... znowu zczyna
    sie od nowa, (po dwukrotnym wprowadzeniu
    zmienionego i przyjętego wcześniej przez system
    hasła) pomyślałem że może system wrócił sam do
    starego i na to wykorzystałem trzecią, ostatnia
    szansę i miałem rację. Znowu podałem nowe hasło,
    narazie jest OK :-)

    Sarkl

  • 20. Data: 2002-01-16 22:49:47
    Od: "Krab" <k...@h...pl>

    > No i fajnie, ja na początku też tak miałem, tez
    > było OK ..... wszystko przed tobą :-)) a dzieje
    > się tak coś pod koniec roku (ekonto bez tokena).

    tez to przeszedlem, konto w lukasie zalozylem (bez tokena), ale z powodow ww
    nie zamierzam uzywac
    zreszta ich oprgramowanie jest bardzo niskiej jakosci, a oferta mizerna, ze
    wlasciwie nie widze zadnego sensu posiadania konta u nich
    jedyne co moglo by mnie sklonic - to gdybym mial powiazanie KK z kontem, ale
    to u nich jest jakos nie do polaczenia, zreszta jesli mialo by dzialac z
    taka szybkoscia i z pelna offfffliniowoscia :-)) to tez bez sensu