  • 31. Data: 2006-12-04 19:33:35
    Temat: Re: Wirus w mBanku !! zobaczcie jak to wglada ;-))
    Od: "Leszek" <rot_xiii@yrfmrxbyrpu_an_xbagb.pl>

    Leszek wrote:

    > Szok - są wszelkie atrybuty, o których piszą banki, że takie mają być.
    > Przeciętny uzytkownik da się nabrać.

    A wysłałeś toto do mBanku? Odpisali może?
    Leszek

  • 32. Data: 2006-12-04 19:33:49
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <rot_xiii@yrfmrxbyrpu_an_xbagb.pl> napisal(a):

    > Szok - są wszelkie atrybuty, o których piszą banki, że takie mają być.
    > Przeciętny uzytkownik da się nabrać.
    >
    > Pewnie plik hosts został podmieniony (czyli widzisz własciwą stronę, a
    > jesteś na niewłasciwej).

    No dobra, ale przecież przeglądarka powinna marudzić o niezaufanej
    ścieżce certyfikacji. To nie problem zrobić sobie certyfikat dla
    www.mbank.com.pl, gorzej go podpisać.
    --
    Samotnik
    http://www.bizuteria-artystyczna.pl/

  • 33. Data: 2006-12-04 21:24:16
    Od: "Leszek" <rot_xiii@yrfmrxbyrpu_an_xbagb.pl>

    Samotnik wrote:

    > No dobra, ale przecież przeglądarka powinna marudzić o niezaufanej
    > ścieżce certyfikacji. To nie problem zrobić sobie certyfikat dla
    > www.mbank.com.pl, gorzej go podpisać.

    Przegladarka i owszem - ostrzega ale do czasu gdy uzytkownik nie kliknie
    entera bez czytania komunikatu- ostrzeżenia, przy którym jeszcze będzie
    zaptaszkowane "nie pokazuj ponownie". Lepsze przegladarki nie pozwalają
    domyślnie wyłaczać ostrzeżenia na stałe.

    Leszek

  • 34. Data: 2006-12-04 22:49:36
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Mon, 4 Dec 2006 20:28:21 +0100, Leszek napisał(a):

    > Szok - są wszelkie atrybuty, o których piszą banki, że takie mają być.
    > Przeciętny uzytkownik da się nabrać.

    W tym momencie zrozumiała staje sie determinacja mBanku we wprowadzaniu
    haseł jednorazowych dostarczanych za pomocą SMS-ów :)

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 35. Data: 2006-12-05 01:43:10
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > W tym momencie zrozumiała staje sie determinacja mBanku we wprowadzaniu
    > haseł jednorazowych dostarczanych za pomocą SMS-ów :)

    Jest nawet taka wersja, że to nie żaden wirus,
    tylko oryginalna reklama haseł SMS mBanku ;-)

  • 36. Data: 2006-12-05 05:50:48
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

> [...]
    >
    > Pewnie plik hosts został podmieniony (czyli widzisz własciwą stronę, a
    > jesteś na niewłasciwej). Ja uzywam Spybot SD - mimo, ze nie używam IE -

    Ale żadne podmiany hosts czy DNSów nie zapobiegną alertowi bezpieczeństwa.
    Inna sprawa, że IE wyjątkowo bezsensownie informuje o niezgodnej nazwie
    domeny - ot zwykła informacja, zamiast znaku STOP, iluś tam wykrzykników i
    ostrzeżeń. Potem wyświetlana jest zwykła kłódeczka, a powinna być też z
    jakimś wykrzyknikiem...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    "To nie logika, to polityka"

  • 37. Data: 2006-12-05 17:04:51
    Od: "Leszek" <rot_xiii@yrfmrxbyrpu_an_xbagb.pl>

    Jacek Osiecki wrote:

> [...]
    > iluś tam wykrzykników i ostrzeżeń. Potem wyświetlana jest zwykła
    > kłódeczka, a powinna być też z jakimś wykrzyknikiem...

    IE to w ogóle pomyłka. Normalny program informowałby o łatach i
    uaktualnieniach. Wielu użytkowników IE używa wersji 5, a nawet 4, (mamy
    już 7). Upgrade wiele by zabezpieczył...
    Leszek

  • 38. Data: 2006-12-05 18:03:21
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "Leszek" <rot_xiii@yrfmrxbyrpu_an_xbagb.pl> wrote in message

    > IE to w ogóle pomyłka. Normalny program informowałby o łatach i
    > uaktualnieniach. Wielu użytkowników IE używa wersji 5, a nawet 4, (mamy
    > już 7). Upgrade wiele by zabezpieczył...
    > Leszek

    IE jest częścią windowsa i aktualizuje się razem z nim.
    To że nie aktualizują windowsa to jest problem użytkowników, a nie IE.
    Żaden upgrade nic nie pomoże jak go użytkownik wyłączy.

  • 39. Data: 2006-12-05 18:26:14
    Od: TMK <t...@e...pl>

    witek napisał(a):

    > IE jest częścią windowsa i aktualizuje się razem z nim.
    > To że nie aktualizują windowsa to jest problem użytkowników, a nie IE.
    > Żaden upgrade nic nie pomoże jak go użytkownik wyłączy.

    Znaczna część legalnych użytkowników korzysta z aktualizacji, a że w
    Polsce jest problem ze legalnością oprogramowania i zarazem wyłączaniem
    aktualizacji...
    BTW polecam _operę_ ewentualnie firefoxa i... myślenie w co się klika :)

    --
    Pozdrawiam, TMK
    mail: t...@e...pl

  • 40. Data: 2006-12-05 19:13:15
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "TMK" <t...@e...pl> wrote in message

    > Znaczna część legalnych użytkowników korzysta z aktualizacji, a że w
    > Polsce jest problem ze legalnością oprogramowania i zarazem wyłączaniem
    > aktualizacji...

    A to nie widze powodu zwalania winy na IE.
    Najwyżej na samego siebie.

    Gdyby firefox nie był darmowy i sprawdzał legalność, wówczas byłby dokładnie
    taki sam problem.