  • 1. Data: 2004-05-13 07:07:04
    Temat: Wirtualne wyciągi w Multibanku
    Od: Yareck <j...@i...KILLSPAM.pl>

    Miałem kartę kredytową VC w Multibanq do stycznia 2004.
    Zrezygnowałem z przedłużania. Ale od tamtej pory nadal dostaję regularnie co
    miesiąc wyciągi z zerowym saldem i zerową kwotą do spłaty :-((
    Ostatni wyciąg ma numer 16 (karta była na rok).

    Czy to jest sposób Multibanq na wciskanie reklamówek swoich produktów ?
    Czy tylko ja jestem tak uszczęśliwiany, czy ten bank tak ma ?
    Jak skutecznie "zlikwidować" wysyłanie tych wyciągów-widmo ?

    ________
    Yareck

  • 2. Data: 2004-05-13 12:17:38
    Temat: Re: Wirtualne wyciągi w Multibanku
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Thu, 13 May 2004 09:07:04 +0200, Yareck
    <j...@i...KILLSPAM.pl> wrote:

> [...]
    >Czy tylko ja jestem tak uszczęśliwiany, czy ten bank tak ma ?
    >Jak skutecznie "zlikwidować" wysyłanie tych wyciągów-widmo ?

    to normalne po hibernacji...
    ja tez w takiej sytuacji dostalem 16 wyciagow. ale 17-ego juz nie
    bylo, a byc powinien jakis czas temu. wiec albo przyjdzie mocno
    spozniony, albo za 16-tym sie skonczylo :)

    G.