  • 1. Data: 2005-01-10 00:24:46
    Temat: Wirtualna karta mBanku i platnosc w Skype i Ryanair
    Od: Gawel <g...@m...pl>

    Hajo,

    mam zamiar zamowic ta karte(na zwykla kredytowa
    mam za krotki staz :() ale przegladajc grupy dyskusyjne
    nabralem pewnych watpliowsci:

    1. Kilka osob pisalo ze nie mialo problemu z placeniem
    za skype i kilka pisalo ze mialo. Jak to jest naprawde?
    2. W jakims poscie przeczytalem ze do listopada mozna bylo
    placic ta karta za bilety w Ryanair, a teraz!!! juz nie mozna.
    O co tu chodzi?
    3. Z tego co pisza, to platnosci zagraniczne sa przeliczane
    z waluty lokalnaj na USD a potem na PLN. Czyli w przypadku
    zakupu w Euro mam taki lancuszek: Euro->USD->PLN. Czy przy takiej
    ilosci przeliczen nie strace zbyt wielu pieniedzy?

    z gory dzieki za wszelkie info

    Gawel

  • 2. Data: 2005-01-10 08:30:34
    Od: Peet <w...@o...pl>

    Co do Ryanair to przed świętami płaciłem tam moją kartą z inteligo i
    wszystko było ok, a co do innych kart to nie wiem.

  • 3. Data: 2005-01-10 15:00:20
    Od: "Krzysiek" <k...@o...pl>

    > 1. Kilka osob pisalo ze nie mialo problemu z placeniem
    > za skype i kilka pisalo ze mialo. Jak to jest naprawde?

    Placilem 5 minut temu 10euro za skype, zadnych problemow nie bylo. Karta to
    eVisa z mBanku oczywiscie.

    --
    Krzysiek

  • 4. Data: 2005-01-10 15:06:56
    Od: "Krzysiek" <k...@o...pl>

    aha, dokladnie to 11.5euro bo jakis podatek jest, skasowalo mnie w pln
    47.41.

    --
    Krzysiek

  • 5. Data: 2005-01-10 15:09:48
    Od: "Henryk \"Plumski\" Plumowski" <k...@O...fm>

    Pewna osoba, czyli Krzysiek
    oświadczyła nam oto tak, jak widać poniżej:

    > aha, dokladnie to 11.5euro bo jakis podatek jest, skasowalo mnie w pln
    > 47.41.

    A nie taniej w wpkontakt?

    --
    Pozdrawiam,
    www.henryk.biz

  • 6. Data: 2005-01-10 15:12:27
    Od: "r-a-d" <c...@p...onet.pl>

    "Krzysiek"

    > Placilem 5 minut temu 10euro za skype, zadnych problemow nie bylo. Karta
    > eVisa z mBanku oczywiscie.

    u mnie takze wszystko przebieglo bezproblemowo

  • 7. Data: 2005-01-10 15:22:43
    Od: "r-a-d" <c...@p...onet.pl>

    "Krzysiek" <k...@o...pl>
    > aha, dokladnie to 11.5euro bo jakis podatek jest, skasowalo mnie w pln
    > 47.41.

    ten podatek to najnizsza stawka (luxemburska) VAT'u obowiazujaca tylko
    obywateli EU. Jesli zapomniec o tych 1.5 euro to rozmowy sa rozliczane w
    cenach netto ;-).

  • 8. Data: 2005-01-10 15:52:56
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Henryk "Plumski" Plumowski <k...@O...fm> wrote:
    > A nie taniej w wpkontakt?

    W Polsce taniej - ale jakosc jest gorsza.

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 9. Data: 2005-01-10 16:02:12
    Od: "Henryk \"Plumski\" Plumowski" <k...@O...fm>

    Pewna osoba, czyli Michał 'Amra' Macierzyński
    oświadczyła nam oto tak, jak widać poniżej:

    > W Polsce taniej - ale jakosc jest gorsza.

    A nie zależy to od jakości mojego łącza?

    --
    Pozdrawiam,
    www.henryk.biz

  • 10. Data: 2005-01-10 16:04:10
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Henryk "Plumski" Plumowski <k...@O...fm> wrote:
    > A nie zależy to od jakości mojego łącza?

    nie

    Zadbaj o swoje pieniądze!