    From: "Dawid Świtała" <c...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Windykacja należności
    Date: Sat, 4 Jan 2003 00:00:37 +0100

    > Niestety ze względu na trudną sytuację materialną zalegam z należnościami
    > dla banku Pekao S.A. - kredyt na koncie ROR. W rocznicę podpisania umowy
    > bank zamknął mi konto zwracając się o spłatę całości zadłużenia. i tu
    zaczął
    > się duży problem. Negocjuję jeszcze z bankiem sposób spłaty całości
    kredytu,
    > ale póki co ich warunki, przy moim obecnym statusie finansowym, są nie do
    > przyjęcia.
    Przykre.
    Sproboj porozmawiac z dyrektorem placowki ew. jakas konkretna osoba
    i wytlumaczyc to co tu napisales.
    Bardzo istotne jest to zebys udowodnil ze masz chec splaty
    Dla banq postepowanie windykacyjne nie jest tanie wiec chetnie przystepuja
    na
    umowy od klienta

    > Z informacji jakie mi przekazano jestem już na "czarnej liście" i nie ma
    > mowy o jakiekolwiek redukcji kwoty zadłużenia. Bank domaga się spłaty
    całej
    > kwoty wraz z odsetkami.
    Tak ... Rejestr klientow niesolidnych .. to rada powyzej moze juz nie miec
    zastosowania ..

    > Jakie mam możliwości? Skąd ściągnąć/ kupić materiały na ten temat? Czy
    > znacie procedurę windykacji należności tego i innych polskich banków?
    Jakie
    > ustawy/ przepisy regulują procesy windykacji należności bankowych?
    Procedury sa zazwyczaj niejawne..owszem moze udac Ci sie je odkupic od
    nieuczciwego
    pracownika banq ale nie liczylbym na to. ..
    Przypuszczam ze jesli sie upra a Ty podpisale tytul egzekucyjny / weksel to
    skieruja sprawe
    do sadu o nadanie klauzuli wykonalnosci dla w/w a potem niestety komornik ..

    --
    Dawid Świtała, Poznań
    odpowiadajac usun spamkiler z adresu :)