  • Data: 2018-02-05 18:36:04
    Temat: Re: Wierni sie skonczyli?
    Od: j...@j...org szukaj wiadomości tego autora

    On Tuesday, February 6, 2018 at 1:34:52 AM UTC+9, Liwiusz wrote:
> [...]
    straganiarz wystawił za pietruszkę paragon czy przyjął płatność kartą, to opisywany
    przez ciebie czarny scenariusz by się nie spełnił.

    > Strzelam. Być może w praktyce byłoby i -50. Chodzi o kierunek i rząd
    > wielkości.

    "Strzelam". Z tym słowem to na strzelnicy możesz racjonalnie porozmawiać. Bo z
    fałszywego założenia to największą bzdurę można wywnioskować.

    Jak już ktoś ci wytłumaczył - być może w praktyce byłoby +5%.

    ale litości - dodanie go wcale nie wzmacnia siły argumentu, wręcz przeciwnie.

    > Użyte tutaj ma na celu określenie czasu historycznego, jeśli tego nie
    > rozumiesz, tylko jesteś uczulony na wyłapywanie słów, których się boisz
    > używać, lub nie możesz używać, to raczej szkoda mojego czasu.
    >
    > Poza tym twój pomysł "olegalizowania" całej aktywności życiowej
    > człowieka idealnie pasuje do hasła definiującego faszyzm: "wszystko w
    > państwie, nic poza państwem, nic przeciwko państwu".

    Nie zacietrzewiaj się tak, bo wyciągasz wnioski, których logicznie myślący człowiek
    by nie wyciągnął. Jeszcze raz przeczytaj, co napisałem, a zobaczysz, że nigdzie nie
    proponowałem żadnych faszyzmów czy pomysłów "olegalizowania" całej aktywności
    życiowej człowieka.

    Po prostu:

    1) nie podałeś żadnego zastosowania gotówki ważniejszego niż "sprzedaż pietruszki na
    straganie"

    2) wbrew temu co sugerujesz, gospodarka by się nie zawaliła, gdyby sprzedawcy
    pietruszki na straganie musieli wystawiać paragon - w niektórych krajach tak jest

    A reszta to twoje fantazje.

    statystyki, ale czasem w prasie ukazują się artykuły, że zatrzymano jakąś szajkę
    "wyłudzaczy na fałszywe faktury elektrowni" czy podobne.

    > "Na jakieś naukowe dane się powołasz?"

    Dlaczego trudniej prześledzić transakcje BTC od transakcji bankowych? Oczywiście -
    przeczytaj pierwszy lepszy artykuł na temat kryptowalut.

    > Doczytałem sobie to - wina giełdy, że niedostatecznie dobrze
    > zabezpieczała swoje środki, zatem to nie jest argument przeciwko BTC,
    > tak jak argumentem przeciwko zamkom w drzwiach nie jest to, że kogoś
    > okradli, bo nie zamknął drzwi.

    Pudło. Giełda jest po prostu takim samym uczestnikiem rynku kryptowalut jak pan Jan
    Kowalski z portfelem BTC na swoim komputerze - i giełda, i pan Zenek nie mają żadnej
    instytucji odwoławczej, i w obu przypadkach nikt nie zadzwoni z banku czy nie wyśle
    SMSa, że ktoś wypłaca z konta pół miliarda dolarów na nieznane konto.