  • Data: 2018-02-03 08:15:05
    Temat: Re: Wierni sie skonczyli?
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie wydziwiaj.
    > 1. On wziął 1 j z banku i oddał w terminie. Saldo zerowe.
    > 2. Ty wygenerowałeś 1 j swoją pracą i wpłaciłeś do banku. Masz teraz 2 j
    > (jednostki). To się nazywa wartość dodana.

    On się pewnie pyta "co to jest" w momencie jak kredyt jeszcze nie jest
    spłacony. A jest tak, że ten "ja" wypłaca 1btc i okazuje się, że są 2
    bitcoiny. Tyle że tutaj bank musiałby pożyczyć z zewnątrz 1btc, aby móc
    sprostać żądaniom klientów. To jest normalna kreacja pieniądza,
    rozumiem, że inwestujący w btc ze zdziwieniem odkrywają, że coś takiego
    istnieje? To niedobrze świadczy o ich świadomości finansowej.

    --
    Liwiusz