  • 1. Data: 2002-04-14 19:28:13
    Temat: Western Union - czy tylko?
    Od: "Piotr" <m...@p...onet.pl>

    Czesc

    Nie wiecie czasem ile moze kosztowac przeslanie do stanow ok 1000$? Szukalem
    na www.westernunion.com.pl ale tam nie ma cen, a oplaty na
    http://e-platnosci.23.pl/aukcje.htm nie obejmuja takich kwot.
    Moze jest jakis inny sposob na wyslanie kasy do stanow? SWIFT raczej nie
    wchodzi w gre (zalezy mi na czasie).

    Pozdrawiam

    Piotr

  • 2. Data: 2002-04-14 20:21:46
    Temat: Re: Western Union - czy tylko?
    Od: cefek <c...@n...pl>

> [...]
    >http://e-platnosci.23.pl/aukcje.htm nie obejmuja takich kwot.
    >Moze jest jakis inny sposob na wyslanie kasy do stanow? SWIFT raczej nie

    Do jakich kwot działa PayPal?

  • 3. Data: 2002-04-14 22:32:49
    Od: "Witczak" <t...@m...pl>

    Tak,PeKaO sa ma taka usługę.Odbiór w USA w tym samym dniu.Zapominałem
    jednak jak to się zwie.
    Idź może na ich stronę
    And

  • 4. Data: 2002-04-15 05:38:29
    Temat: Odp: Western Union - czy tylko?
    Od: "Keyser Soze" <k...@w...pl-NO-SPAM->

    Użytkownik Piotr w wiadomości do grup dyskusyjnych..

> [...]
    > http://e-platnosci.23.pl/aukcje.htm nie obejmuja takich kwot.
    > Moze jest jakis inny sposob na wyslanie kasy do stanow?

    Ale z ciebie leniuszek. Na e-platnosciach masz podane wszystkie numery
    kontaktowe (WU, MoneyGram, itd).
    Zadzwon i zapytaj o oplaty. Troche samodzielnosci !

    > SWIFT raczej nie wchodzi w gre (zalezy mi na czasie).

    Mozesz skorzystac z PayPal, ale na pewno nie wyslesz 1000 USD ;). Limit dla
    nowych uzytkownikow wynosi od 100 do 250 USD.
    Najlepszych rozwiazaniem bedzie Money Order wyslany badz przez polskiego
    agenta Western Union badz przez serwis bidpay. W drugim przypadku oplata
    jest znacznie mniejsza i wynosi 5 USD + 2,25 kwoty przekazu. Niestety jest
    ograniczenie w kwocie 700 USD i mozna placic wylacznie za aukcje.

  • 5. Data: 2002-04-15 10:29:17
    Od: <g...@p...onet.pl>

    > Do jakich kwot działa PayPal?

    Paypal nie obsluguje Polski - i jak ktos mysli, ze mozna to obejsc to sie
    bardzo myli...
    jak na konto wplyna pieniadze to natychmiast je blokuja do wyjasnienia...a
    limit $250 to zwykly blef. Licza ze ktos wplaci na lewe konto te 250 i bedzie
    mozna je ukrasc, albo conajmniej przetrzymywac kilka miesiecy.

  • 6. Data: 2002-04-15 15:54:00
    Od: "Piotr" <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > jest znacznie mniejsza i wynosi 5 USD + 2,25 kwoty przekazu. Niestety jest
    > ograniczenie w kwocie 700 USD i mozna placic wylacznie za aukcje.

    Dzieki za wszelkie informacje

    Pozdrawiam

    Piotr