    From: Marek <f...@f...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Wesoły mBank - było o zajęciach komorniczych
    Date: Wed, 01 Jul 2015 08:48:46 +0200

    On Sun, 28 Jun 2015 16:04:58 +0200, Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>
    wrote:
    > Zakładam że to zalecenie dla komornika.

    W tym przypadku raczej osoba w dziale zajęć była nadgorliwa, po
    konsultacji z wew. działem prawnym zdjęto zdjęcie.
    Niestety szkolenia w mBamku mają duże piętno detalu, personel nie
    wyczuwa jeszcze precyzyjnie pełnomocnictwa do rachunku spółek prawa
    handlowego.

    Uwielbiałem tą ciszę na infolinii jak jeszcze kilka lat temu mLinka
    próbowała zrozumieć to co widzi na ekranie monitora myśląc "przecież
    w mBanku nie mogą mieć rachunki sp zoo".... :-)

    --
    Marek