  • Data: 2017-01-18 23:16:59
    Temat: Re: Weryfikacja karty USD w PayPal
    Od: Akarm <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-01-18 o 21:28, jakson pisze:
    > Da sie zweryfikowac karte USD (lub EUR) w PP bez poniesienia zadnych oplat?

    Tak. A nawet się zarobi.
    Ale tylko wtedy, kiedy złotówka będzie lepiej stała w dniu zwrotu
    opłaty, niż w dniu pobranie tejże. Kilka lat temu mi się właśnie
    przytrafił mały zarobek. ;)
    Tak to już jest - PayPal pobiera sobie odpowiednią równowartość waluty
    narodowej. Wydawało mi się, że w przypadku Polski było to 6 zł.
    --
    Akarm
    http://www.bykomstop.avx.pl