  • 1. Data: 2003-07-21 14:50:57
    Temat: Węgry i jaką karta ........?
    Od: "admin" <i...@o...pl>

    Wybieram sie na Węgry i mam 4-ry karty
    która wyjdzie najtaniej ;-) wypłaty w bankomatach ?

    1.PKO SA Visa Classic dolarowa (debetowa tak ja nazywają -
    do wysokości
    środków na koncie)
    2.Inteligo VE
    3.mBank VE
    4.VolkswagenBank VE

    Lonek

  • 2. Data: 2003-07-21 15:18:28
    Temat: Re: Węgry i jaką karta ........?
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <n...@a...sggw.waw(wytnij-to).pl>

    > 1.PKO SA Visa Classic dolarowa (debetowa tak ja nazywają -
    > do
    wysokości
    > środków na koncie)
    > 2.Inteligo VE
    > 3.mBank VE
    > 4.VolkswagenBank VE

    Z tych co wymieniłeś, to wiem tylko, że z mBanku nie wychodzi najlepiej.

  • 3. Data: 2003-07-21 16:24:22
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    admin wrote:
> [...]
    > która wyjdzie najtaniej ;-) wypłaty w bankomatach ?
    >
    > 1.PKO SA Visa Classic dolarowa (debetowa tak ja nazywają -

    Dla kwot:
    0-250 zł (równowartość) - VC Pekao;
    250-500 zł - VE Inteligo;
    powyżej 500 VE VWBank

    Oczywiście podaję kwoty pojedynczej transakcji i moge się nieco mylić bo
    kursy zmienne są. Potestuj, a jak wrócisz opisz efekty.

    pzdr

    Tomek