  • Data: 2004-11-02 11:51:06
    Temat: Re: Weekendowy przelew
    Od: "Glenn" <g...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > no i musisz się jak zwykle spierać :-)

    Jeżeli nazywasz tak opisanie własnych doświadczeń, to niech Ci będzie.
    Mithos i Seba się nie "spierają" jak rozumiem?

    > akurat obserwuję to niekorzystne dla mnie mocno zjawisko w mbanku od dawna
    > i jest to potwierdzony naukowo fakt, że przelewy przychodzące pojawiają
    sie
    > w mbanku coraz później

    No to mamy inne doświadczenia. Tyle, że ja swoich nie nazywam "naukowo
    potwierdzonym faktem" :-)

    > najpierw były to okolice godziny 12
    >
    > potem 12.30

    Z moich obserwacji wynika, że najczęsciej jest to 12.30. Natomiast opisywany
    poślizg 1,5 godzinny jeszcze mi się nie zdarzył. Nie wykluczam, że mógł się
    zdarzyć komus innemu, ale opisywanie tego jako normę uważam za
    nieporozumienie.