  • Data: 2004-11-02 12:18:44
    Temat: Re: Weekendowy przelew
    Od: "Glenn" <g...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > jedno proste pytanie i będę wiedział czy mamy o czym rozmawiać

    Zaczynamy się licytować, kto ma większy obrót na koncie i w ten sposób
    roztrzygniemy kiedy mbank księguje 1 sesję :-) ?

    > ile takich przelewów otrzymujesz dziennie / tygodniowo / miesięcznie ?

    W ujęciu miesięcznym sporo jak na osobę prywatną - teraz Ci dokładnej liczby
    nie podam, ale przychodzi kilkanaście plus 2-3 własne w związku z
    pojawiającą się potrzebą "przemieszczenia" kasy z innego własnego konta.
    Oczywiście "obserwacja" zachowania mbanku trwa w moim przypadku dłużej niż
    miesiąc i biorąc również to pod uwagę w moim przypadku NIE ZDARZYŁO się,
    żeby pieniądze pojawiły się w okolicach 13.30 .

    > bo ja dla przykładu w ciągu ostatnich 14 stu dni miałem ok 125 uznań na
    > koncie i w oparciu o to twierdzę że realnie dopiero po 13.30 mogę być
    pewien
    > że to już wsyzstko co przyszło 1-szą sesją

    Skoro masz tyle uznań, to może napisz jak to się rozkłada procentowo (mniej
    więcej oczywiście).

    > poprostu nie można uznać że o godzinie 12.30 masz już zamkniętą sesję
    > przychodzącą

    Tego nie napisałam. Opierając się na własnym doświadczeniu zaoponowałam
    tylko przeciwko poglądowi, że pieniądze z 1 sesji pojawią się po 13.30 jak
    napisał Seba.