  • Data: 2004-11-02 12:06:35
    Temat: Re: Weekendowy przelew
    Od: "Paweł" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    jedno proste pytanie i będę wiedział czy mamy o czym rozmawiać

    ile takich przelewów otrzymujesz dziennie / tygodniowo / miesięcznie ?

    bo ja dla przykładu w ciągu ostatnich 14 stu dni miałem ok 125 uznań na
    koncie i w oparciu o to twierdzę że realnie dopiero po 13.30 mogę być pewien
    że to już wsyzstko co przyszło 1-szą sesją

    oczywiście o 12.30 też coś czasami jest - ale co z tego jeśli po 13-tej
    okazuje się że jeszcze coś dotarło ...
    poprostu nie można uznać że o godzinie 12.30 masz już zamkniętą sesję
    przychodzącą