  • 1. Data: 2002-02-01 11:43:27
    Temat: Wczorajsza Rzepa - dwa artykuły
    Od: Michał Kowalski <c...@R...pl>

    O sprawdzaniu zgodności podpisu i o nowych funkcjach terminali.

    http://www.rp.pl/gazeta/wydanie_020131/ekonomia/ekon
    omia_a_15.html

    --

    Michał Kowalski
    c...@q...pl

  • 2. Data: 2002-02-01 11:52:58
    Temat: Re: Wczorajsza Rzepa - dwa artykuły
    Od: "Witek" <w...@p...onet.pl>

    > O sprawdzaniu zgodności podpisu i o nowych funkcjach terminali.
    >

    > http://www.rp.pl/gazeta/wydanie_020131/ekonomia/ekon
    omia_a_15.html

    Zob. pare postow nizej. Temat: Nie ma fuzji HVB i Commertzbank Data: 31
    stycznia 2002 20:32
    pzd
    Ps. tylko ja nie podalem linka :)))

  • 3. Data: 2002-02-01 12:02:37
    Od: Michał Kowalski <c...@R...pl>

    Użytkownik "Witek" <w...@p...onet.pl> napisał:

    > Zob. pare postow nizej. Temat: Nie ma fuzji HVB i Commertzbank Data: 31
    > stycznia 2002 20:32

    Sorry:-) Jakieś zakłócenia na łączach - akurat te posty mi gdzieś
    uciekły:-))

    --
    Michał Kowalski
    c...@q...pl

  • 4. Data: 2002-02-01 12:17:29
    Od: "Mietek Pietras" <m...@w...home.pl>

    Użytkownik "Witek" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    omia_a_15.html

    > Zob. pare postow nizej. Temat: Nie ma fuzji HVB i Commertzbank Data: 31
    > stycznia 2002 20:32
    > pzd
    > Ps. tylko ja nie podalem linka :)))
    Cholera, ksiadz, że swojego kazania nie powtarza? :-))) Smieszne sytuacje
    mozna zaobserwowac na tych listach. Odezwie sie "rezydent" i "nowy" juz
    skacze na paluszkach, bo obawia sie, ze nastapil mu na paznokiec. ROTFL :-))

  • 5. Data: 2002-02-01 12:27:56
    Od: Michał Kowalski <c...@R...pl>

    Użytkownik "Mietek Pietras" <m...@w...home.pl> napisał:
    > Cholera, ksiadz, że swojego kazania nie powtarza? :-))) Smieszne sytuacje
    > mozna zaobserwowac na tych listach. Odezwie sie "rezydent" i "nowy" juz
    > skacze na paluszkach, bo obawia sie, ze nastapil mu na paznokiec. ROTFL
    :-))

    Nowy tylko na tej liście. Może inaczej - do tej pory tylko pasywny, od tej -
    aktywny:-)

    --
    Michał Kowalski
    c...@q...pl

  • 6. Data: 2002-02-01 12:53:36
    Od: "Witek" <w...@p...onet.pl>

    Zob. jeden post wyzej :)))
    > Sorry:-) Jakieś zakłócenia na łączach - akurat te posty mi gdzieś
    > uciekły:-))
    Jak widze tylko masz problem :((((
    To sie nazywa rzeczowy komentarz tych artykulow z Rzepy... Reszta bez
    komentarza.
    pzd
    Ps. A na paluszkach nie skacze, chyba ty tez miales jakies zaklocenia na
    laczach...

  • 7. Data: 2002-02-01 14:33:13
    Od: "Mietek Pietras" <m...@w...home.pl>

    Użytkownik "Michał Kowalski" <c...@R...pl> napisał w
    wiadomości news:a3durd$sm3$2@news.telbank.pl...
    > O sprawdzaniu zgodności podpisu ...

    http://www.rp.pl/gazeta/wydanie_020131/ekonomia/ekon
    omia_a_15.html
    > --
    > Michał Kowalski

    Czytając biuletyn - wyd. 33 z 13 lutego 2001 na stronie www.ZBP.pl - nazywa
    sie to teraz Internetowy Serwis Informacyjny - artykuł pt. "Pieniadze
    konsumenta: Czy sa bezpieczne w sieciach i instytucjach finansowych" nie
    mozna oprzec sie wrazeniu, ze zbyt wielkie nadzieje poklada sie w
    uruchamianym od marca b.r. arbitrze bankowym (to od strony kilentow) a
    zwiazek bankow chyba nie zdaje sobie sprawy jaka lawina spraw zwiazanych z
    kartami na nich spadnie - vide wypowiedz p.Pietraszkiewicza sprzed kilku
    dni, ktory ocenia, ze w s z y s t k i c h spraw bedzie przybywac najwyzej
    kilka dziennie.
    Omowione w Rz. badanie nie sklania do takiego optymizmu ani po jednej ani po
    drugiej stronie.
    M.

  • 8. Data: 2002-02-02 08:53:50
    Od: Michał Kowalski <c...@R...pl>

    > Jak widze tylko masz problem :((((

    Bo może tylko ja bawiłem się konfiguracją serwera news i coś udało mi się
    skopać, że nie zassał wszystkich newsów ja trzeba.

    > To sie nazywa rzeczowy komentarz tych artykulow z Rzepy... Reszta bez
    > komentarza.

    Mam dziewne wrażenie, że się czepiasz - chciałbym się mylić. Komentarz?
    Chyba wszystko jasne - masz tu potwierdzenie tego, o czym wszyscy doskonale
    wiedzą - mało który sprzedawaca zwraca uwagę na podpis na karcie kupującego.
    Jedyny sposób, który może pomóc to zwracanie uwagi, ew. kontakt z centrum
    autoryzacji i zwrócenie uwagi na postępowanie sprzedawcy - raczej nic innego
    nie zrobisz.

    --
    Michał Kowalski
    c...@q...pl

  • 9. Data: 2002-02-02 10:15:48
    Od: "Witek" <w...@p...onet.pl>

    > Bo może tylko ja bawiłem się konfiguracją serwera news i coś udało mi się
    > skopać, że nie zassał wszystkich newsów ja trzeba.
    Szanowny Panie Michale !
    Nie o Ciebie mi chodzilo tylko o komentarz Pana Mietka Pietrasa. Przepraszam
    jesli cie czym urazilem.
    pzd

  • 10. Data: 2002-02-02 15:59:44
    Temat: Odp: Wczorajsza Rzepa - dwa artykuły
    Od: "Łukasz Zemka" <w...@r...pl>

    Użytkownik Michał Kowalski <c...@R...pl> napisal:

    > Bo może tylko ja bawiłem się konfiguracją serwera news i coś udało mi się
    > skopać, że nie zassał wszystkich newsów ja trzeba.

    Michal, mi nigdy nie sciagaja sie wszystkie newsy z serwera telbanku, troche
    to dziwne. Ewentualnie czasami jakis news pojawia sie z
    klikugodzinnym/dniowym opoznieniem.