  • Data: 2004-04-08 14:38:39
    Temat: Re: Warto akceptowac karty w sklepie?
    Od: david <d...@N...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A mnie denerwuje cos innego - klienci, ktorzy w duzych supermarketach za
    > kazdy zakup placa karta. Transakcja warta np. 3,58 PLN dlugo sie autoryzuje
    > i wydluza kolejke.

    problemem nie jest sama płatność kartą, ale fatalna jakość obsługi banku
    wydającego terminal; ja u siebie posiadam 2 FastPOSy z BZ WBK, które
    transakcję autoryzują średnio do 6 sekund; w zeszłym miesiącu te POSy
    zostały dodatkowo przerobione tak że komunikują się z CardPoint'em nie
    za pomocą stacjonarnej lini telefonicznej tylko poprzez GPRS - dzięki
    czemu nie trzeba czekać na zakończenie jednej transakcji by na drugim
    POSie wykonywać drugą autoryzację.
    Natomiast sami wiecie jak działają POSy genialnego banku Pekao przy
    których można usnąć nim się dokona autoryzacja...

    pozdr
    david