  • Data: 2004-04-08 14:52:01
    Temat: Re: Warto akceptowac karty w sklepie?
    Od: Pawlik <P...@N...AT.poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 8 Apr 2004 13:47:56 +0200, red <r...@w...pl> wrote:

    > Mam pytanko czy warto zaczac akceptowac karty w sklepie? Z jednej strony
    > coraz wiecej konkurentow wprowadza terminale, z drugiej oferowane
    > prowizje
    > sa chyba dosc wysokie.

    Terminal oczywiście.
    Do wszystkich argumentów, które przytoczyli inni mogę dodać jeszcze jeden.
    Mianowicie przy transakcjach dokonywanych kartą jest mniej gotówki w
    kasach, a co za tym idzie:
    - mniej gotówki do kradzieży, nawet możliwe zrezygnowanie z
    ochrony/eskorty pieniędzy w drodze do banku jeśli gotówki będzie niewiele,
    - mniejsze ryzyko przyjęcia banknotu fałszywego,
    - mniejsze prawdopodobieństwa pomyłki przy wydawaniu reszty.

    Pozdrawiam,
    --
    Pawlik