  • Data: 2018-04-18 13:03:07
    Temat: Re: Walutomat chce PESEL i dane dowodu osobistego
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:38b67b3c-b13c-43bf-8073-0756cc7a1a01@go
    oglegroups.com...
    >Jeśli mBąk, to się zdecyduj, czy marne są kursy walutowe czy też
    >narzut za płatność visą.
    >Bo jeśli visa złotówkowa, to mBąkowy jest tylko narzut 5,9%. Plus
    >kurs visy (jakieś 0,4%) - ale visy, a nie mBąka.
    >A jeśli visa walutowa, to są tylko kursy mBąka (jeśli kupujesz walutę
    >w mBąku), a narzutu nie ma.

    A potem czytasz
    https://pdf.mbank.pl/mbankpl/of/tpio/taryfa-osobyfiz
    -15-03-2018.pdf

    7. Prowizja od transakcji bezgotówkowych -1) 0zl

    -1) Dla kart Visa: przypadku transakcji bezgotówkowych i wypłat
    gotówki dokonywanych kartami mBank pobiera dodatkowo prowizję za
    przewalutowanie transakcji w wysokości 5,9% od wartości transakcji.
    Dla kart MasterCard: w przypadku transakcji bezgotówkowych i wypłat
    gotówki, dokonanych w walucie rozliczeniowej,
    mBank pobiera dodatkowo prowizję za przewalutowanie transakcji w
    wysokości 2% wartości transakcji.
    W przypadku transakcji bezgotówkowych i wypłat gotówki, dokonanych w
    walucie innej niż waluta rozliczeniowa lub PLN, mBank pobiera
    dodatkowo prowizję za przewalutowanie transakcji w wysokości 3%
    wartości transakcji.

    No i strasznie mnie interesuje te 2% dla MC ...

    J.