  • Data: 2004-01-12 13:44:45
    Temat: Re: [WWW.KB24.PL] kredytbank - czy warto ?
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info> napisał w
    wiadomości news:btu88g$ku6$1@news.onet.pl...

    > I to mówi rasowy czytelnik pl.biznes.banki ???
    >
    > WSTYD !! :-D

    A tak troszę poza tematem. Idę za chwilę po odbiór mojej karty KARTA
    SKRADZIONA do mojego oddziału Lukasa. Karol, wybacz zmałpowanie pomysłu.
    Następna będzie z Kubusiem Puchatkiem. Tylko nie wiem, czy dysponentki nie
    będą się uważały za mądrzejdze od centrali. Zobaczymy co z tego wyjdzie. :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara, telefon.gsm.pl
    wojciech (at) nawara.info