  • 1. Data: 2004-05-05 11:11:54
    Temat: WIBOR 3M - 6,08%
    Od: "Lopez" <l...@p...onet.pl>

    Czy moze mi ktos powiedziec co sie dzieje? Czyzby rozpedzajaca sie
    gospodarka nagle zwiekszyla zapotrzebowanie na kredyty? Zaczyna sie robic
    malo ciekawie :(

    Pzdrwm.

    --
    Lopez de Bytom en Silesia

  • 2. Data: 2004-05-05 11:24:41
    Temat: Re: WIBOR 3M - 6,08%
    Od: "Dave" <darekpw@usun_to.o2.pl>

    Użytkownik "Lopez" <l...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:c7ai2d$6pp$1@news.onet.pl...
    > Czy moze mi ktos powiedziec co sie dzieje? Czyzby rozpedzajaca sie
    > gospodarka nagle zwiekszyla zapotrzebowanie na kredyty? Zaczyna sie robic

    inflacja rosnie. Wybierz sie np. do sklepu budowlanego to zrozumiesz.

    D.

  • 3. Data: 2004-05-05 11:25:26
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Lopez <l...@p...onet.pl> wrote:
    > Czy moze mi ktos powiedziec co sie dzieje? Czyzby rozpedzajaca sie
    > gospodarka nagle zwiekszyla zapotrzebowanie na kredyty? Zaczyna sie
    > robic malo ciekawie :(

    I pewnie bedzie jeszcze rosl. I moze banki dadza nam podwyzke oprocentowania
    lokat? ;)
    Tensor, Tensor gdzie jestes? ;)

    http://www.PRnews.pl

  • 4. Data: 2004-05-05 11:31:12
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    napisał w wiadomości news:c7aiup$95k$1@news.onet.pl...
> [...]

    Raczej ciekawie, jesli gospodarka sie rozpedza...

    > I pewnie bedzie jeszcze rosl. I moze banki dadza nam podwyzke
    oprocentowania
    > lokat? ;)
    > Tensor, Tensor gdzie jestes? ;)

    A gdzie ci co sie smiali z kredytu Pola?

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 5. Data: 2004-05-05 12:42:28
    Od: "Marcin Ozdzinski" <mozdzins__@__.simplusnet.pl>

    "Lopez" <l...@p...onet.pl> wrote in message
    > Czy moze mi ktos powiedziec co sie dzieje? Czyzby rozpedzajaca sie
    > gospodarka nagle zwiekszyla zapotrzebowanie na kredyty? Zaczyna sie robic
    > malo ciekawie :(

    Brak rządu = niepewność = zwiekszone stopy procentowe.
    Powinno spaść do 5,50 w krótkim okresie po przyjęciu Belki przez Sejm.

  • 6. Data: 2004-05-05 12:56:52
    Od: "Lopez" <l...@p...onet.pl>

    Grupowicz "Dave", używający adresu <darekpw@usun_to.o2.pl>
    napisał:

    > inflacja rosnie. Wybierz sie np. do sklepu budowlanego to zrozumiesz.

    Pracuje w branzy budowlanej i to co sie dzialo ostatnio to tylko chwilowe
    podgrzanie koniunkury - niestety. A jak jest popyt to ceny rosna. Teraz
    kiedy juz 22% VAT obowiazuje obawiam sie, ze popyt tak spadnie, ze ceny moga
    sie obnizyc nawet o te nieszczesne 15%. To jest tak jak z cukrem - ludzie
    wykupujac go ceny podbili do ponad 3PLN/kg, a juz wczoraj widzialem w
    markecie cukier po 2,70PLN/kg.

    No ale w tym wypadku nie rozumiem jaki mogloby miec to wplyw na WIBOR 3M.

    Pzdrwm.

    --
    Lopez de Bytom en Silesia

  • 7. Data: 2004-05-05 13:02:05
    Od: "~WD" <j...@c...barg.sv>

    Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> napisał:
    > I pewnie bedzie jeszcze rosl.

    Póki co jest bardziej prawdopodobne że będzie dalej rósł. Do tego NBP pewnie
    podniesie stopy pod koniec roku....

    > Tensor, Tensor gdzie jestes? ;)

    ;DDD

  • 8. Data: 2004-05-05 13:12:56
    Od: "Marcin" <n...@n...com>

    Witam

    Użytkownik "Lopez" <l...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:c7ao76$p6s$1@news.onet.pl...

> [...]
    > podgrzanie koniunkury - niestety. A jak jest popyt to ceny rosna. Teraz
    > kiedy juz 22% VAT obowiazuje obawiam sie, ze popyt tak spadnie, ze ceny

    Niektore ceny na budowlane artykuly wzrosly duzo wiecej
    niz 15% w kwietniu (niektore nawet o 50%). I teraz
    po wejsciu do UE jest taniej niz w zeszlym tygodniu.
    A w marketach budowlanych juz przychodza ludzie, ktorzy
    chca oddac rzeczy zakupione w kwietniu. Nie wiem
    czy przyjmuja zwroty, ale podobno ostre klotnie
    sa:)

    Pozdrawiam

    Marcin

  • 9. Data: 2004-05-05 13:20:59
    Od: "Lopez" <l...@p...onet.pl>

    Grupowicz "Marcin", używający adresu <n...@n...com>
    napisał:

> [...]
    > chca oddac rzeczy zakupione w kwietniu. Nie wiem
    > czy przyjmuja zwroty, ale podobno ostre klotnie

    Niestety, duzo osob przeplacilo i wolanie, zeby sie opanowali nie dawalo
    zadnych efektow. No ale to ich kasa i ich wybor.

    Pzdrwm.

    --
    Lopez de Bytom en Silesia

  • 10. Data: 2004-05-05 13:23:25
    Od: "Lopez" <l...@p...onet.pl>

    Grupowicz "Lopez", używający adresu <l...@p...onet.pl>
    napisał:

    > Niestety, duzo osob przeplacilo i wolanie, zeby sie opanowali nie
    > dawalo zadnych efektow. No ale to ich kasa i ich wybor.

    Ale i tak sie najsetniej usmialem w jednym Parkikerze przed 1maja, gdzie
    ludziska masowo kupowali farby emulsyjne. A wystarczyloby popatrzec na ceny,
    bo 22% VAT na farby obowiazuje juz od dluzszego czasu.

    Pzdrwm.

    --
    Lopez de Bytom en Silesia