  • 1. Data: 2010-02-01 14:17:02
    Temat: WBK i token
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

    Witam!
    Mam kilka pytań odnośnie tokena.
    1.Czy płaci się raz za wydanie 80 zł i koniec kropka, czy są oplaty za
    odnowienia itp.
    2. czy jezeli mam te szcescie ze loguje sie bez maskowanego hasła to czy gdy
    wezme token
    to pozbawie sie tego przywileju i bede musial wklepywac kod z tokena ?
    3. Czy jest to token analogiczny do tych z lukas, EB, VW, toyota czy jakis
    inny? z tego co pamietam to ktos na grupie
    wspominal ze trzeab w nim podawac jakies cyferki cos na wzopr tokena gsm
    z EB, czy to prawda, moglby ktos zrobic foto
    tokena i wrzucic na fotosik ?

    pozdrawiam

    --
    REWELACJA! Rozbudowany system sprzedaży z księgowością i magazynem za -
    29,99 zł. !

  • 2. Data: 2010-02-03 17:03:59
    Temat: Re: WBK i token
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    wspolna-flaszka.pl wrote:
    > Witam!
    > Mam kilka pytań odnośnie tokena.
    > 1.Czy płaci się raz za wydanie 80 zł i koniec kropka, czy są oplaty za
    > odnowienia itp.

    Nie wiem jak w nowych produktach. Ja zapłaciłem kiedyś raz tylko.

    > 2. czy jezeli mam te szcescie ze loguje sie bez maskowanego hasła to
    > czy gdy wezme token
    > to pozbawie sie tego przywileju i bede musial wklepywac kod z
    > tokena ?

    Nie wiem jak w Twojej ofercie, ale ja na token mam tylko operacje
    na rachunku -po zalogowaniu. Do logowania nie wymaga tokena - ja to nawet
    mam jeszcze
    czteroznakowe hasło.

> [...]
    > wspominal ze trzeab w nim podawac jakies cyferki cos na wzopr
    > tokena gsm z EB, czy to prawda, moglby ktos zrobic foto

    Nie wiem co dają teraz. 10 lat temu dawali Vasco taki jak ten w linku:
    http://www.bendigobank.com.au/public/e-banking/e-ban
    king_help/Customer_services/professional.jpg
    Token ma swoje hasło - pięciocyfrowe - do uruchomienia.
    Trochę to wkurzające, bo jak kiedyś płaciłem więcej z tego rachunku, to
    pomiędzy wklepaniem kolejnych sum wygasał mi token i trzeba było to hasełko
    wciąż
    wpisywać. Token działa do dziś bez zarzutu (bateria)
    Troche duży, ale mi to nie przeszkadza, nie noszę go ze sobą.

  • 3. Data: 2010-02-04 12:45:06
    Od: Zespol_BZWBK <Z...@b...pl>

    On Feb 1, 3:17 pm, "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>
    wrote:
> [...]
    >
    > pozdrawiam
    >
    > --
    > REWELACJA! Rozbudowany system sprzedaży z księgowością i magazynem za -

    Opłata w wysokości 80 zł za wydanie tokena jest opłatą jednorazową.
    Zakup tokena nie oznacza, że logowanie do systemu bankowości
    elektronicznej musi się odbywać za jego pomocą. W ustawieniach profilu
    klient ma możliwość zmiany sposobu logowania na PIN + Token, ale to
    zależy już od samego klienta.

    Zasady obecności BZ WBK na forach można sprawdzić na:
    http://indywidualni.bzwbk.pl/zasady-obecnosci-bz-wbk
    -na-forach.html

    Zespół Banku Zachodniego WBK