    Subject: Re: WBK i ewyciąg w formacie csv
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    From: cyklista <c...@k...pl>
    Date: Fri, 25 Mar 2016 13:24:54 +0100

    mariusz_ pisze:

    > Użytkownik "J.F." napisał w wiadomości
    >
    >> A ta inna firma tez ma konto w WBK ?
    >> Moze w calkiem innym banku.
    >
    > Też w WBK24

    a tam przy tworzeniu csv masz do wyboru 4 rodzaje separatorów, widocznie
    inna firma woli inny separator bo im taki pasuje do ich programów
    księgowych,
    możesz poprosić żeby stworzyli csv z takim separatorem jaki ty wybrałeś

    > Nie mogę ręcznie poustawiać, cały czas jakies krzaczki. Wydawało mi się
    > że szablon jest jeden... czy to znaczy że każdy uzytkownik ma swój
    > własny do wyświetlania własnych csv?
    >

    > i to pytanie, jak mozna wygeberować cos o nazwie zaczynającej sie od
    > "eWyciag...." ??

    nazwa nie ma żadnego znaczenia, ważna jest struktura tego pliku

    jak wybierasz separator "przecinek" to wtedy w pliku np. 100.00,25.20
    będzie interpretowane jako 100.00 oraz 25.20
    a jak ktoś wybierze za separator kropkę to będzie 100 i 00,25 i 20
    i nagle zamiast dwóch poprawnych liczb robią się trzy niepasujące do
    szablonu a jak do tego dojdzie jeszcze definicja wielkości pól w
    szablonie to będą same błedy przy wpisywaniu takiego pliku gdzie w pola
    groszy będzie chciał wciskać jakieś więcej cyfrowe liczby itd..

    ---
    Avast.