  • 1. Data: 2004-01-30 10:02:31
    Temat: WBK - "Twoje Bezpieczeństwo" na KK
    Od: "Miroslaw Kowalski" <m...@W...gazeta.pl>

    Czolem,
    Wyobrazcie sobie, ze jestescie na stacji benzynowej i chcecie tankowac np. 20
    literkow. Dystrybutor sam z siebie dolewa jeszcze 10% i kaze sobie za to
    zaplacic. Paliwo - rzecz sliska - ciezko oddac dystrybutorowi, trzeba
    zaplacic za te 2 litry, bo ponoc byla informacja 10 km przed stacja, ze
    trzeba najpierw isc do 'okienka' i zrezygnowac z tych 10%... poznaje ktos?
    WBK SA stosuje manipulacje i kiwa klientow. Na moim koncie pojawila sie
    platnosc za: "Twoje Bezpieczeństwo". Propozycja ciekawa i moze warta
    rozwazenia przez niektorych. Klopot w tym ze ja tej uslugi nie zamawialem.
    Czy ja mam ch...a wszystkim instytucjom w Polsce odpowiadac ze nie zgadzam
    sie na jakies tam uslugi, inaczej mi zedra konto?
    miron

  • 2. Data: 2004-01-30 10:06:19
    Temat: Re: WBK - "Twoje Bezpieczeństwo" na KK
    Od: "krzysiekL" <k...@w...wp.pl>

    Dnia Fri, 30 Jan 2004 10:02:31 +0000, Miroslaw Kowalski napisal/a:

    > WBK SA stosuje manipulacje i kiwa klientow. Na moim koncie pojawila sie
    nie ma takiego banku:/

    Krzysiek

  • 3. Data: 2004-01-30 11:52:37
    Od: "Andrzej" <a...@p...fm>

    Właśnie zrezygnowalem z "Mojego bezpieczeństwa"
    To jest rozbój! Oni podają że było pismo, że pierwszy miesiąc gratis.....
    A później to procent od zadłużenia na karcie na dzień 28 kadego
    miesiąca.....
    Podaje bezpłatny numer na infolinie:
    0 800 161 054
    Tam możecie się "odbezpieczyć"
    Pozdrawiam.
    Andrzej

  • 4. Data: 2004-01-30 12:19:22
    Od: "DeepBlue" <d...@w...pl>

    To co zrobil WBK to jest skandal !!

    Dzwoniac do infolinii dowiedzialem sie, ze dostalem informacje o
    ubezpieczeniu na ostatnim wyciagu na odwrocie . Pozdrawiam wszystkich ktorzy
    czytaja wyciagi z drugiej strony.

    Zlozylem reklamacje przez telefon - maja anulowac oplate.
    Namawiam do tego wszystkich ktorzy czuja sie zrobieni w trabe.

    I jeszcze raz, to JEST SKANDAL - rezygnuje z karty.

    Pozdr,
    DeepBlue

  • 5. Data: 2004-01-30 12:30:10
    Temat: Re: WBK - BPHPBK w jednym stali domu...
    Od: "Jacek " <j...@N...gazeta.pl>

    > Klopot w tym ze ja tej uslugi nie zamawialem.
    > Czy ja mam ch...a wszystkim instytucjom w Polsce odpowiadac ze nie zgadzam
    > sie na jakies tam uslugi, inaczej mi zedra konto?

    Nie jesteś odosobniony. Ja w BPHPBK w ciągu ostatniego pół roku musiałem dwa
    razy wysyłać listy do Warszawy (bankofon, internet, oddział - nic to), żeby
    zrezygnować z czegoś, czego nie zamawiałem.
    Smaczku dodaje fakt, iż formularz przyszedł pocztą z niewypełnionymi rubrykami
    typu imię, nazwisko, adres, numer konta. Napisałem im, że ufam, iż numer konta
    potrafią sobie sami znaleźć. Zobaczymy wkrótce, czy znaleźli. Wszak to BMW :-)

    Jacek

  • 6. Data: 2004-01-30 18:36:32
    Od: "krzysiekL" <k...@w...wp.pl>

    Dnia Fri, 30 Jan 2004 13:19:22 +0100, DeepBlue napisal/a:

> [...]
    >
    > Zlozylem reklamacje przez telefon - maja anulowac oplate. Namawiam do tego
    > wszystkich ktorzy czuja sie zrobieni w trabe.
    Jesli anulują opłatę to nie denerwuj się tak.

    KrzysiekL

  • 7. Data: 2004-01-31 10:11:00
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    DeepBlue wrote:
> [...]
    >
    > Zlozylem reklamacje przez telefon - maja anulowac oplate.
    > Namawiam do tego wszystkich ktorzy czuja sie zrobieni w trabe.

    Też sie naciąłem. Myślę o wysłaniu do nich pisamka z "domyślną odmową
    wszystkich nowych płatnych dodatków w przyszłości" Pomógłby mi ktoś to
    zgrabnie sformułować?

    KJ