  • 1. Data: 2004-01-30 09:38:22
    Temat: Ile jeszcze??? mBank
    Od: "Kamil" <r...@p...onet.pl>

    Witam szanownych grupowiczów!!!

    Ile jeszcze bedziecie gadac o tym mBanku. Bo mnie jusz cos trafia...
    Niemacie szanowni Grupowicze o czym rozmawiac?? Sa inne tematy dotyczace
    banków...

    Pozdrawiam serdecznie!!!

  • 2. Data: 2004-01-30 09:55:29
    Temat: Re: Ile jeszcze??? mBank
    Od: "Rafał J. Czekała" <r...@w...pl>

    "Kamil" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Ile jeszcze bedziecie gadac o tym mBanku. Bo mnie jusz cos trafia...
    > Niemacie szanowni Grupowicze o czym rozmawiac?? Sa inne tematy dotyczace
    > banków...

    Panie wybaczą ;-)
    To po ch.. zaczynasz nowy wątek o m...

    Przepraszam - ale nie mogłem się powstrzymać :(
    RJCz

  • 3. Data: 2004-01-30 11:07:23
    Od: devnull <d...@n...net>

    On Fri, 30 Jan 2004 10:38:22 +0100, "Kamil" <r...@p...onet.pl> wrote:

    >Witam szanownych grupowiczów!!!
    >
    >Ile jeszcze bedziecie gadac o tym mBanku. Bo mnie jusz cos trafia...

    To wez walium i nie czytaj postow majacych w temacie mbank.

  • 4. Data: 2004-01-30 22:28:11
    Od: <p...@p...onet.pl>

    > Ile jeszcze bedziecie gadac o tym mBanku. Bo mnie jusz cos trafia...
    > Niemacie szanowni Grupowicze o czym rozmawiac?? Sa inne tematy dotyczace
    > banków...
    >
    > Pozdrawiam serdecznie!!!

    Witam

    Myslę że się nie obrazisz jeśli podsunę ci pomysł
    wejdź do menu (mówię o Outlook Experss)
    ->Narzędzia
    ->Reguły wiadomości
    ->Grupy dyskusyjne
    utwórz tam regułe 1 żeby nie ściągać takich słów
    mbank, mBank, [mBank], [mbank]
    i będziesz miał spokój nie będziesz czytał o mBanku :)

    Myślę że rada się przyda jeśli nie to przepraszam z góry :)

    Piotr
    Dolnyśląsk