  • 11. Data: 2022-10-15 01:26:58
    Temat: Re: [W-wa] Placenie za parkometry
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@g...com>

    piątek, 14 października 2022 o 21:09:05 UTC+2 Kamil Jońca napisał(a):

    > Aplikacja inteligo (i pewnie iko) i chyba mbank.

    Z niebankowych są SkyCash, moBILET oraz wkrótce FlowBird:
    https://www.cashless.pl/12444-flowbird-parkowanie-wa
    rszawa

    Z bankowych aplikacji, które mam u siebie: Alior, BNP Paribas, Santander
    (wszystkie trzy korzystają z moBILET-u).

  • 12. Data: 2022-10-20 00:03:52
    Od: Alf/red/ <a...@u...waw.pl>

    W dniu 15.10.2022 o 01:26, Marcin Mokrzycki pisze:
    > Z bankowych aplikacji, które mam u siebie: Alior, BNP Paribas, Santander
    > (wszystkie trzy korzystają z moBILET-u).

    Millennium i PKO BP - MoBilet,
    oraz wspomniany juz mBank, a także Pekao - SkyCash.

    --
    Alf/red/