    From: Grzegorz Szczepanik <g...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: W sprawie bezpieczenstwa bankow internetowych...
    Date: Fri, 15 Jul 2005 08:01:13 +0200

    Krystek wrote:

    > Problem może być tylko z Neostradą zainstalowaną na
    > porcie USB. Nie wiem jak Linuksy widzą takie urządzenie.
    > Ja od czasu do czasu korzystam z Linuksa z płytki, na
    > którym mam Firefoksa.

    W zależności dystrybucji różnie to wygląda. Tzn praktycznie
    zawsze można doprowadzić do działania ale może działać od
    razu lub trzeba nad tym popracować. Na moim Slackware 10.0
    Neostrada na USB działa bez problemów ale trzeba trochę
    ręcznie konfigurować. Na płytce dostarczanej przez TPSA są
    sterowniki pod Linuxa więc to ogólnie nie jest problem,
    niektóre dystrybucje mają także sterowniki w systemie.
    Niestety nie orientuję się jak to wygląda w przypadku
    dystrybucji odpalanej z płytki.

    Pozdrawiam
    Grzegorz Szczepanik