  • 21. Data: 2002-04-13 17:32:42
    Temat: Re: W mBanku bogatsi.
    Od: Bartek Bartoszewicz <b...@p...onet.pl>

    On Sat, 13 Apr 2002 13:22:53 +0200, "Szymon" <w...@p...com> wrote:

    >Pomysl... jesli mam wybrac 100zl to wybiore w lukasie czy mBanku - to
    >oczywiste. Chodzi mi o to, ze gdy mam wybrac 1500 to tylko inteligo da rade.

    VE Lukasa do ekonta pro pozwala w bankomatach BZWBK24 do 2000
    dziennie.

    Pozdrawiam
    BB

  • 22. Data: 2002-04-13 19:02:32
    Od: "Szymon" <w...@p...com>

    Użytkownik "BAH" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Potrzebuje wybrać 5k
    > , ale nie próbował :-)))))))))))

    oj dziecko, Inteligo mam od jakiegos tygodnia, moze nawet mniej. Potrzeby
    wybrania wiekszych pieniazkow nie ma co drugi dzien.

    > Tylko po co ten atak na VG i 4k.

    Nie atak, tylko uwaga.

    > Zauważ, ze limit 4k powstał trochę wcześniej niż
    > mBank miał jakichkolwiek klientów.
    > (może nie docenił swojej oferty :-)) ).

    Nie wydaje mi sie, aby Gold byl proponowany od samego poczatku istnienia
    mBanku, ale oczywiscie moge sie mylic.

    pzdr

  • 23. Data: 2002-04-13 19:03:47
    Od: "Szymon" <w...@p...com>

    Uzytkownik "Bartek Bartoszewicz" <b...@p...onet.pl> napisal w
    wiadomosci news:6pqgbukoeeb5vp9rbcbbakg1acjlusa87t@4ax.com...

    > VE Lukasa do ekonta pro pozwala w bankomatach BZWBK24 do 2000
    > dziennie.

    Tak, VC Multi chyba nawet 3000. Dzieki za info. Zle sie wyslowilem -
    chodzilo oczywiscie o to, ze dwoch kart VE mBanku i Inteligo, tylko inteligo
    da rade.

    pzdr

  • 24. Data: 2002-04-14 09:45:47
    Od: "Witek" <w...@p...onet.pl>

    > Tak, VC Multi chyba nawet 3000. Dzieki za info. Zle sie wyslowilem -
    > chodzilo oczywiscie o to, ze dwoch kart VE mBanku i Inteligo, tylko
    inteligo
    > da rade.

    A w Citi Maestro chyba do 4000zl dziennie.

  • 25. Data: 2002-04-14 11:09:47
    Od: BAH <b...@p...onet.pl>

    On Sat, 13 Apr 2002 21:02:32 +0200, "Szymon" <w...@p...com> wrote:

    >Użytkownik "BAH" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    >oj dziecko,
    Z krótkich spodenek już dawno wyrosłem :-))

    > Inteligo mam od jakiegos tygodnia, moze nawet mniej.
    Tzn. "wymiana", bo właśnie zamykam :-)) (po 10 miesiacach).

    Teraz, to nawet rozumiem. twój zachwyt nad inteligo.
    ( na razie jesteś Klient-teoretyk :-)) ).

    >Nie wydaje mi sie, aby Gold byl proponowany od samego poczatku istnienia
    >mBanku, ale oczywiscie moge sie mylic.

    W "przewodniku po mBanku" wersja 1.0
    (u mnie plik ma datę 2000-12-22) jest już wymieniana.

    Nawet jeśli nie była w ofercie od pierwszych dni, to
    opracowanie karty trochę trwa.

    BAH