  • 1. Data: 2002-08-31 17:18:23
    Temat: W którym e-banku założyć konto ?
    Od: r...@p...onet.pl

    Zamierzam zalozyć sobie e-konto w jednym z internetowych bankow.
    Nie mam zamiaru obracac tam milionowymi kwotami lecz duzo nizszymi.
    Wazne dla mnie jest bezpieczenstwo konta jak i niskie koszty.
    Czytalem jakis czas temu recenzje e-kont w "Komputer Swiat"
    i okazalo się ze najkorzysniej jest w Lukas Bank.
    Czy to prawda ?
    Pozdr. R.C.
    http://www.e-upr.org

  • 2. Data: 2002-08-31 17:25:05
    Temat: Re: W którym e-banku założyć konto ?
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    r...@p...onet.pl wrote:

    > Czy to prawda ?

    To zależy dla kogo.
    Napisz coś więcej o potrzebach.
    karta? bankomaty? oddziały? Twoja lokalizacja? środki mają być na każde
    zawołanie, czy mogą być lokaty?
    czy te środki > 5 000? > 10 000?

  • 3. Data: 2002-08-31 17:37:27
    Od: "AGC" <a...@p...fm>

    Mam konta w mBanku, Volkswagenie, LG, mialem w Inteligo. Wg mnie najlepszy
    jest LG Petro Bank S.A..

  • 4. Data: 2002-08-31 17:37:59
    Od: r...@p...onet.pl

    > To zależy dla kogo.
    > Napisz coś więcej o potrzebach.
    > karta? bankomaty? oddziały? Twoja lokalizacja? środki mają być na każde
    > zawołanie, czy mogą być lokaty?
    > czy te środki > 5 000?  > 10 000?

    Chodzi mi głownie o płacenie za zakupy internetowe, obsluga transakcji na
    Allegro, regulowanie rachunków (opcjonalnie na razie). Ogolnie chcialby tam
    operowac kwotą 3-10 tys zł. Orocentowanie oczywiscie korzystne tzn powyzej
    inflacji.
    Miejscowość to Krotoszyn (pd wielkopolska).
    Wazne abym mogl pieniadze pobierać katra (moze byc visa electron) najlepij w
    bankomatach bezprowizyjnych.
    Nie chodzi mi o lakaty czy kredyty ale raczej o bieżace operacje, przelwy,
    placenia i wpływy.
    Pozdr. R.C.
    http://www.e-upr.org

  • 5. Data: 2002-08-31 17:52:31
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    r...@p...onet.pl wrote:
    > Chodzi mi głownie o płacenie za zakupy internetowe, obsluga
    no to Inteligo

    > Wazne abym mogl pieniadze pobierać katra (moze byc visa electron)
    > najlepij w bankomatach bezprowizyjnych.
    jw (stała prowizja)

  • 6. Data: 2002-08-31 19:02:30
    Od: "corner" <c...@i...pl>

    >obsluga transakcji na
    > Allegro, regulowanie rachunków (opcjonalnie na razie).

    Dla allegro dobry mBank bo ma darmowe przelewy!

  • 7. Data: 2002-08-31 22:22:26
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (Sat, 31 Aug 2002 19:37:27 +0200), "AGC"
    <a...@p...fm> był(a) napisał(a):

    >Mam konta w mBanku, Volkswagenie, LG, mialem w Inteligo. Wg mnie najlepszy
    >jest LG Petro Bank S.A..

    Taaaa... Ale problem z historią operacji, na której znalezienie
    czegokolwiek graniczy z cudem. Konto dobre, ale na skarbonkę, a nie do
    przelewów.

    --
    Jego Szara Eminencja Tristan ZU(tm) hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 8. Data: 2002-09-01 07:35:26
    Od: r...@p...onet.pl

    Ok to ktorym z tych banków byłoby najkorzystniej załozyć konto:
    - Lukas Bank
    - mbank
    - Kredyt Bank
    ????
    Pozdr. R.C.
    http://www.e-upr.org

  • 9. Data: 2002-09-01 09:00:30
    Od: "wkg" <w...@p...onet.pl>

    Witam

    Najlepiej chyba zdecydować się na duet m-bank + Lukas Bank.

    Dlaczego ?

    m-bank należy do bre, cokolwiek nie powiedzieć o jego kondycji finansowej,
    to jednak poważny bank. Niestety bezpłatna wypłata gotówki tylko z
    bankomatów euronetu, nie wiem, czy w Krotoszynie są te bankomaty. Zresztą
    ich e-karta jest płatna :((

    Lukas - ma tą zaletę, ze umożliwia bezpłatne wypłaty z bankomatów BZWBK, a
    tych masz trzy w swoim miescie

    http://www.karty.pl/wykaz/woj/wielkopo/krotoszy.htm

    Takze, jezeli to ma być jeden bank i niewielkie kwoty - wybierz Lukasa,
    mimo, ze nie daje Maestro (przydatna za granica przy platnosciach w euro).
    Ma za to jesdną zaletę - można sie osobiscie udac do odziału i op...ic w
    razie czego :)))

    Co do płacenia w internecie - uważam, że tylko KK Citi, ale ona jest
    niestety pozornie dosyć droga. Przy aktywnym używaniu opłaty zwracają się
    szybko w postaci oprocentowania srodków, które ponad 2 miesiące mogą leżeć
    na e-maxie czy w vwbanku a poziom obsługi w kraju i za granicą bardzo
    wysoki.

    pzdr
    wkg (kama)

    PS. Czy już sie nawróciłeś na jedynie sluszny instrument ???

    <0...@n...onet.pl>...

  • 10. Data: 2002-09-01 10:25:48
    Od: r...@p...onet.pl

    > PS. Czy już sie nawróciłeś na jedynie sluszny instrument ???

    Dzieki Kama za odpowiedz.
    Jak dotąd futków nie ruszam, jestem wierny :)
    Pozdr. R.C.