  • 1. Data: 2003-09-25 07:57:04
    Temat: Re: W Eurobanku jutro mozna juz zakladac rachunki :)
    Od: "wob" <s...@s...polbox.pl>

    Użytkownik "alexy" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:03092517145699@polnews.pl...
    > A w W-wie w Galerii Mokotów w którym miejscu dokładnie? Ktoś wie? A inne
    > oddziały w W-wie gdzie?

    dziś widziałem oddział w Centrum Handlowym Warszawa Wileńska...

    --
    wob

  • 2. Data: 2003-09-25 10:34:19
    Temat: W Eurobanku jutro mozna juz zakladac rachunki :)
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Wlasnie dzwonilem do GM w Wawie. Dzisiaj otworzyli stoisko - wiec
    prawdopodobnie jutro bedzie mozna zakladac konto.
    A moze ktos tam na miejscu bedzie - bo bym sie przejechal dzisiaj? ;)

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankowosci

  • 3. Data: 2003-09-25 10:52:41
    Od: "" <m...@p...onet.pl>

    I ja też dzwoniłem na 0801 700 200.

    Z tego co udało mi się ustalić z panienką, to:

    - bankowość telefoniczna - brak (przyszłość)
    - bankowość internetowa - brak (przyszłość).

    Jak na razie mogą zoferować tylko bank marmurkowy z bankomatami
    wielofunkcyjnymi.

    Rachunek prowadzony za darmo, karta niepersonalizowana gratis - ważna 3 lata.
    Wyciągi płatne (wysyłane za 2 zł, odbierane osobiście za 1 zł). Przelewy po
    2,95 zł.

  • 4. Data: 2003-09-25 11:01:23
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Użytkownik wrote:
    > I ja też dzwoniłem na 0801 700 200.

    Kurde czy ten sam facet wszedzie jest nagrany na poczatku? ;)

    Podalem swoj telefon + imie ;) i maja oddzwonic jak juz bedzie mozna
    zakladac rachunek.
    BTW skad miales telefon?
    P.S. W Wawie w tej chwili Eurobank bedzie w GM i Reduta

  • 5. Data: 2003-09-25 11:02:15
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    a i pietno dla mnie, bo dzwoniac zachowalem sie jak prawdziwy "warsiawiak"
    ;) Ciekawe skad panna miala wiedziec gdzie jest Galeria Mokotow :D

  • 6. Data: 2003-09-25 11:03:43
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

> [...]
    lata.
    > Wyciągi płatne (wysyłane za 2 zł, odbierane osobiście za 1 zł). Przelewy

    I to ma być dobra oferta ??

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 7. Data: 2003-09-25 11:13:33
    Od: "Pablo" <p...@w...pl>

    > - bankowość telefoniczna - brak (przyszłość)
    > - bankowość internetowa - brak (przyszłość).

    No coz. Nie mozna klientom dac wszystkie naraz. Z tego co piszesz, to to
    zadna konkurencja dla Lukasa. Zobaczymy co bedzie dalej.

    Pablo

  • 8. Data: 2003-09-25 11:14:36
    Od: "" <m...@p...onet.pl>

    > Kurde czy ten sam facet wszedzie jest nagrany na poczatku? ;)

    No, właśnie. Gdzieś już tego człeka słyszałem ... Tylko gdzie? W mLinii czy w
    BZ WBKa i LGnet? I jak się gość nazywa?

    > BTW skad miales telefon?

    Telefon odczytany z plakatu, który wisi na oddziale w Hotelu Dorint we
    Wrocławiu (to zdaje się jedyny oddział murowany, reszta to tekturowe). We
    Wrocławiu ma być jeszcze w Tesco/Bielany i w Carrefour/Borek. A karta
    oczywiście jest proletariacka (vide pierwsza VE do Lukasa) ...

    A te 5% na lokatach to dla dużych kwot (chyba małymi literkami i cyferkami było
    wspomniane o 50k).

  • 9. Data: 2003-09-25 13:39:31
    Od: "Michał Witkowski" <m...@t...pl>

    napisał w wiadomości news:bkugbe$60m$1@news.onet.pl...
    > Wlasnie dzwonilem do GM w Wawie. Dzisiaj otworzyli stoisko - wiec
    > prawdopodobnie jutro bedzie mozna zakladac konto.
    > A moze ktos tam na miejscu bedzie - bo bym sie przejechal dzisiaj? ;)

    A ja dzisiaj zalozylem konto :D
    Oddzial Wroclaw w hotelu Dorint.
    Ma byc jeszcze - Bielany, Korona, Borek. Podobno duzo bankomatow ma byc w
    Wro. Obsluga przez internet za ok miesiac.
    Acha, oddzial otwarty wczoraj. Obsluga troche slabo zorientowana, ale
    sympatyczna :).

    Pozdr. Michal

  • 10. Data: 2003-09-25 14:04:02
    Od: "corner" <c...@i...pl>

    Użytkownik Wojciech Nawara <n...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:bkui2e$b2q$...@n...onet.pl...
    > Użytkownik <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > I to ma być dobra oferta ??

    To jeszcze zależy od standardu obsługi...