    From: "stefan" <b...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Visa - jak sklepy weryfikują?
    Date: 20 Apr 2004 09:36:22 +0200

    Ale nawet gdy jakis sklep pisze ze akceptuje platnosci kartą, to i tak niemoge nią
    placic:

    > "Since your credit card is issued Outside the United States we are unable to verify
    your billing information and will need you to pay with pay pal or money order."

    maly update:

    Co ciekawe dzisiaj w banku sprawdzalem stan rachunku mojej karty to ten sklep
    obciazyl mnie dokladnie w dniu kiedy skladalem przez internet zamowienie czyli w
    piatek. I jeszcze w ten sam dzien dostalem od nich odpowiedz ze niestety ale nie
    zaakceptuja mojej visy bo nie jest z USA.

    Dopiero wczoraj (w poniedzialek) dostalem odpowiedz ze OK, bede u nich mogl zaplacic
    kartą, tylko musze przeslac te moje dokumenty z podpisem.
    He he.. mysle ze ich sytem automatycznie zchargowal kase z mojej karty a oni nawet o
    tym niewiedzieli!!! a dopiero jak sie skapneli po weekendzie to zgodzili sie na
    taką zaplatę bo co mieli zrobic:-) zwrocic mi?

    Jeszcze pare rzeczy ktore zauwazylem:
    Jak probowalem zaplacic kartę ale kilka dni wczesniej, kiedy nie mialem jeszcze
    srodkow na rachunku karty to na ich stronie wyswietlal sie napis ze 'z kartą cos nie
    tak' (niepamietam). Gdy juz mialem odpowiednia kwotę to byl komunikat ze 'tranzakcja
    OK'.
    Czyli jednak jakas weyfikacja stanu karty musi dzialac i to w przeciągu kilku
    sekund!!!
    Odnosnie sprawdzania zgodnosci adresu wlasciciela karty. Rzeczewiscie oni nie maja
    takiej mozliwosci. (No address information (international card))

    pozdr,