  • 1. Data: 2013-05-01 13:07:37
    Temat: Visa Cashback to jednak fikcja
    Od: m...@g...com

    Ostatnio próbowałem w 4 sklepach spożywczych z listy na stronie Visy. Wszędzie
    odmówiono lub nie wiedziano, o czym w ogóle mówię. Na jednym nawet wisiała reklama
    Cashbacku na drzwiach wejściowych. Mimo to kasjerka stwierdziła, że nie wypłaci, bo
    nie, to nieaktualne. Więc zakupy jej zostawiłem.
    W ogóle w Warszawie na razie nie znalazłem żadnego sklepu spożywczego, w którym by to
    działało. Na stacji Bliska też nie. Tylko Orlen i Real bez zarzutu.

    M.

  • 2. Data: 2013-05-01 13:10:00
    Temat: Re: Visa Cashback to jednak fikcja
    Od: SERG <m...@p...fm>

    W dniu 2013-05-01 13:07, m...@g...com pisze:
> [...]
    to działało. Na stacji Bliska też nie. Tylko Orlen i Real bez zarzutu.

    Ja w warszawie wypłacałem wielokrotnie i bez problemu w Halach
    Banachach. Obsługa zawsze wiedziała co to jest CB i nie robiła problemów
    z wypłatą.

  • 3. Data: 2013-05-01 13:11:15
    Od: SERG <m...@p...fm>

  • 4. Data: 2013-05-01 16:12:21
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    <m...@g...com> 1...@g...co

    : Orlen i Real bez zarzutu.

    W Białymstoku też korzystam tylko z Orle_nu i realu.
    [może dlatego, że w nazwach są podobne litery...]

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 5. Data: 2013-05-02 21:31:15
    Od: pawlin <p...@f...com>

> [...]
    to działało. Na stacji Bliska też nie. Tylko Orlen i Real bez zarzutu.

    k&m delikatesy rowniez wyplacaja

  • 6. Data: 2013-05-02 21:47:33
    Od: darnok <d...@a...spam.ch>

    On 2013-05-01 13:07, m...@g...com wrote:
    > W ogóle w Warszawie na razie nie znalazłem żadnego sklepu spożywczego,

    SuperSam na Pulawskiej kolo metra Wilanowska.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 7. Data: 2013-05-02 22:00:30
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > SuperSam na Pulawskiej kolo metra Wilanowska.

    stacje BP, ale tylko niektóre...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 8. Data: 2013-05-02 23:13:48
    Od: "b.higsa" <b...@a...pl>

    W dniu 13-05-01 13:07, m...@g...com pisze:
> [...]
    to działało. Na stacji Bliska też nie. Tylko Orlen i Real bez zarzutu.

    Potwierdzam.
    Albo nie widzą o czym mowa albo od reki odmawiają.

    G.

  • 9. Data: 2013-05-03 00:27:09
    Od: pilocik <p...@n...pl>

    > Albo nie widzą o czym mowa albo od reki odmawiają.

    byłem świadkiem jak kasjerka regularnie każdemu klientowi proponowała
    CB, co ciekawsze co 2 klient decydował się na wzięcie kasiorki
    czy od CB sklep ma prowizję minimalizującą prowizje za opłaty czy tez
    nawiedzona kasjerka ?

  • 10. Data: 2013-05-03 12:47:10
    Od: gral <n...@e...pl>

    RobertS napisał(a):

    > stacje BP, ale tylko niektóre...

    Sprawdzone przez mnie:
    - Łodygowa - ze sto razy :) zawsze i każdy z obsługi bez najmniejszych
    problemów
    - Rondo Żaba - jedna próba, ale udana (po lekkich konsultacjach kasjerki
    z kolegą :))