  • 31. Data: 2015-12-22 15:35:07
    Temat: Re: Virgin rozdaje startery
    Od: cef <c...@i...pl>

    > Czyli Twoja córka zrezygnowała z czegoś, co jest najistotniejsze?

    Napisałem gdzieś, że dla mnie istotne?
    Dla mnie minuty, dla innych nie.

    > Te usługi stale tanieją.
    > Międzyczas to coś innego.
    >
    > http://sjp.pwn.pl/slowniki/mi%C4%99dzyczas.html
    > międzyczas <czas zawodnika uzyskany na pewnym odcinku trasy wyścigu>

    Tak, jest. Przyjąłem, postaram się poprawić.
    (zaczaję się na rewanż :-))

  • 32. Data: 2015-12-22 23:11:03
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "cef" 56795f99$0$22822$6...@n...neostrada.pl

    > Napisałem gdzieś, że dla mnie istotne?

    Chyba nie.

    "cef" 567940d3$0$22829$6...@n...neostrada.pl

    > więc w telefonie najistotniejsze są dla mnie minuty

    > Dla mnie minuty, dla innych nie.

    > Tak, jest. Przyjąłem, postaram się poprawić.
    > (zaczaję się na rewanż :-))

    Z zegarkiem w ręku?
    Prawym ręku, bo raczej trudno ,,nieść zegarek'' dwiema rękami...

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_'

  • 33. Data: 2015-12-30 20:54:28
    Od: cef <c...@i...pl>

    > Można dać w prezencie dziecku, by mieć na nie oko.
    > (numer do odbioru połączeń i net na wysyłkę informacji o koordynatach)
    >
    > Można też włożyć do samochodu, aby go śledzić.
    > Telefon (nawet z uszkodzonym ekranem i słabym akumulatorem)
    > można włożyć w lusterko boczne czy w antenę radiową bądź
    > w zderzak na stałe, aby mieć święty spokój.
    > (do tego nie trzeba złotego numeru)

    Akurat tego chyba zabrania regulamin w pkcie 37

  • 34. Data: 2015-12-30 23:05:38
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "cef" 56843673$0$697$6...@n...neostrada.pl

    > Akurat tego chyba zabrania regulamin w pkcie 37

    Możesz dać link tego regulaminu?
    Poza tym -- nie ma już za darmo starterów Virgin Mobile.

    https://virginmobile.pl/uploads/public/5565d8b1bfa44
    5bfd785f59f865e70c7a3648640/regulamin-oferty-promocy
    jnej-pakiet-freemium-wazny-od-2015-10-23.pdf

    O to chodzi? Chyba o to. Więc chyba odpada śledzenie samochodu za pomocą #F. :)
    Ale czy można śledzić za pomocą lejka, poza #F?

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_'

  • 35. Data: 2015-12-30 23:18:24
    Od: cef <c...@i...pl>

> [...]
    > #F. :)
    > Ale czy można śledzić za pomocą lejka, poza #F?

    Tak. O to chodzi.

  • 36. Data: 2016-01-05 17:33:51
    Od: MrMrooz <z...@g...pl>

    W dniu poniedziałek, 21 grudnia 2015 14:22:30 UTC+1 użytkownik Eneuel Leszek
    Ciszewski napisał:
    > Gdzie jest wszystko za 30 pln?
    > W Nju jest 29, ale bez netu i bez SMSów.
    Bzdura. w nju za 29 ma net, smsy, mmsy i rozmowy do komórkowych. A i w którymś VMie
    (virgin lub viking) też jest no limit z netem, tyle, że bez mmsów.

    Ale to NTG!

    Pozdrawiam
    Michał M

  • 37. Data: 2016-01-06 18:57:07
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "MrMrooz" 2...@g...co

    > Gdzie jest wszystko za 30 pln?
    > W Nju jest 29, ale bez netu i bez SMSów.

    : Bzdura. w nju za 29 ma net, smsy, mmsy i rozmowy do komórkowych.

    Czyli ,,do stacjonarnych'' to zero?

    Za 29 pln masz w Nju tylko rozmowy do wszystkich.
    (a i to nie wszystkie rozmowy/numery -- i nie ma
    jasności co do bezpłatności niektórych numerów)
    Za SMSy trzeba dopłacać -- i o to Nju potrafi spienić się. :)

    Wiem, bo matka ma abo w Nju.
    Bez SMSów i bez netu -- ale za to na
    wszystkie numery poza specjalnymi typu 801...

    : A i w którymś VMie (virgin lub viking) też

    Zestawiasz Virgin Mobile z Virgin Mobile?
    (zestawianie zaczyna się od Virgin Mobile -- kilka postów wyżej)

  • 38. Data: 2016-01-07 00:57:53
    Od: Waldek <m...@n...dam>

> [...]
    >
    > Zestawiasz Virgin Mobile z Virgin Mobile?
    > (zestawianie zaczyna się od Virgin Mobile -- kilka postów wyżej)

    Przypadkiem dowiedziałem sie o kolejnym klonie? virtualnym
    faktmobile czy jakos tak - ale jakoś nie zainteresowałem się ich ofertą
    - moze mają coś ciekawego w ofercie ?

    Frikowego Virgina potestowałem chwilke w ramach tych 300MB i jak u mnie
    to chyba lepiej chodzi net na sieci ery niz playa
    - moze mniej obciązona ?

  • 39. Data: 2016-01-07 12:37:37
    Od: MrMrooz <z...@g...pl>

    W dniu środa, 6 stycznia 2016 19:01:28 UTC+1 użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski
    napisał:
    > Wiem, bo matka ma abo w Nju.
    > Bez SMSów i bez netu -- ale za to na
    > wszystkie numery poza specjalnymi typu 801...
    To po raz ostatnio, bo to NTG - sprawdź co ma włączone, bo uruchomienie usługi
    wszystko komórkowe skutkuje opłatą 29 za net (2GB_, smsy, mmsy i rozmowy do
    komórkowych, za stacjonarne się płaci (0.19zł/min), ale do maks 10 zł - wtedy są no
    limit. Też wiem, bo mam 3 numery - jeden osobno - za 29 (i opłata co miesiąc jest 2 -
    3 zł wyższa za rozmowy do stacjonarnych, ale żadne smsy nie są płatne, chyba że te
    premium. A pozostałe 2 razem - 29 + 9 za drugi numer i nie płacę więcej niż 38 bo nie
    ma rozmów na stacjonarne.

    Pozdrawiam
    Michał M

  • 40. Data: 2016-01-07 14:07:38
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "MrMrooz" c...@g...co

> [...]

    : opłatą 29 za net (2GB_, smsy, mmsy i rozmowy do komórkowych,
    : za stacjonarne się płaci (0.19zł/min), ale do maks 10 zł - wtedy

    Czyli 29 czy 39 za wszystko?

    : są no limit. Też wiem, bo mam 3 numery - jeden osobno - za 29 (i opłata
    : co miesiąc jest 2 - 3 zł wyższa za rozmowy do stacjonarnych, ale żadne

    Moja matka 10 na stacjonarne wykręca w kilka dni.

    : smsy nie są płatne, chyba że te premium. A pozostałe 2 razem - 29 + 9 za
    : drugi numer i nie płacę więcej niż 38 bo nie ma rozmów na stacjonarne.

    I tylko wtedy to góruje nad Virgin Mobile.

    -=-

    "Eneuel Leszek Ciszewski" n6jkpn$4ei$...@n...news.atman.pl