  • 1. Data: 2015-12-18 05:50:22
    Temat: Podatek aktywny nałożony na banki
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Czy podatek bankowy obejmuje tylko te banki, których aktywa przekraczają 4 miliardy
    pln?
    Czy tym podatkiem nie są objęte Providenty i jemu podobne?

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 2. Data: 2015-12-18 06:58:57
    Temat: Re: Podatek aktywny nałożony na banki
    Od: "P03" <p...@b...invalid.org>

    > Czy podatek bankowy obejmuje tylko te banki, których aktywa przekraczają 4
    > miliardy pln?
    > Czy tym podatkiem nie są objęte Providenty i jemu podobne?
    >
    > --
    > .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    > .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'
    > `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    > o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....

    Chyba najbardziej jasny i krótkich opis.
    http://www.polskieradio.pl/42/1699/Artykul/1552646,P
    odatek-bankowy-od-aktywow-PiS-wniosl-ustawe-do-Sejmu
    -ma-obowiazywac-od-lutego-2016-r-Obejmie-tez-ubezpie
    czycieli

    --
    P03

  • 3. Data: 2015-12-18 11:00:45
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski p...@c...fontem.lucida.console

    > Czy podatek bankowy obejmuje tylko te banki, których aktywa
    > przekraczają 4 miliardy pln? Czy tym podatkiem nie są objęte
    > Providenty i jemu podobne?

    Najwazniejsze ze nie obejmie skoków :)
    Ciekawe - PiS dba o kondycję przybudówki finansowej PO...

  • 4. Data: 2015-12-18 11:35:37
    Od: n...@p...pl

    > Najwazniejsze ze nie obejmie skoków :)
    > Ciekawe - PiS dba o kondycję przybudówki finansowej PO...

    jak to mówią "lepszy swój wróg niż obcy", a zatem
    widocznie rozumieją że o "swojego wroga" trzeba dbać :)

  • 5. Data: 2015-12-18 12:00:27
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> writes:

    > Użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski p...@c...fontem.lucida.console

    > Najwazniejsze ze nie obejmie skoków :)
    > Ciekawe - PiS dba o kondycję przybudówki finansowej PO...
    E? ale skoki to przybudówka PiS a nie PO
    KJ

    Happiness is twin floppies.

  • 6. Data: 2015-12-18 12:40:36
    Od: n...@p...pl

    > E? ale skoki to przybudówka PiS a nie PO

    nie śledziłeś kampanii prezydenckiej 2015 wówczas
    platforma zarzucała Andrzejowi D. ksywa Budyń
    że nieetycznie lobbował za skokami pracując
    w kancelarii Lecha K., szerzej znanego jako
    organizator nieudanej wycieczki do Smoleńska...

    co w zamiarze platformiarzy miało nakładać się na
    doniesienia medialne o upadku SKOK Wołomin i miało
    tzw. "ciemnemu ludowi" kojarzyć się z powiązaniami
    mafijnymi, domniemywaną aferalnością partii PiS itp.

    a wtedy PiS odpowiadał że akurat Wołomin kontrolowany
    był przez byłych oficerów WSI - padały też oskarżenia
    o związki Bronisława K. ksywa Bigos z fundacją ProCivili

    sumując: nie wiem jak się to wszystko ma do twardych
    faktów w znaczeniu procesowo-karnym, ale jestem pewny
    że zarówno PiS jak i PO są w mediach oskarżane m.in.
    o niewłaściwe związki z systemem SKOK-ów

  • 7. Data: 2015-12-18 13:02:58
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    A co Ty masz do SKOK-ów?
    Ugryzły Cię w d... ?

    -----

  • 8. Data: 2015-12-18 13:07:36
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
> [...]

    >o związki Bronisława K. ksywa Bigos z fundacją ProCivili

    >sumując: nie wiem jak się to wszystko ma do twardych

    Jakby byli z PO, to by ich nie zamkneli :-)
    No chyba, ze takie bankructwo techniczne, po ktorym wspolnicy sie
    dziela zyskiem po rowno :-)

    >ale jestem pewny
    >że zarówno PiS jak i PO są w mediach oskarżane m.in.
    >o niewłaściwe związki z systemem SKOK-ów

    A nalezy z tego wyciagnac wniosek ze w wiekszosci sa niezalezne, a
    skoro nie "nasze", to jedni politycy zarzucaja drugim ? :-)

    J.

  • 9. Data: 2015-12-18 13:09:19
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Kamil "Jońca"" 8...@a...kjonca

    > E? ale skoki to przybudówka PiS a nie PO

    Trzeba posłuchać Macierewicza -- wówczas staje się jasne, ;)
    do kogo należą i do kogo należały SKOKi, kto komu je ukradł
    i dlaczego... Jasne jak Słońce -- oślepiająco jasne. ;)

    -=-

    BTW Macierewicza -- właśnie cofnął kwartalne wypłaty (50 kpln) Służącym Cywilnie...

    https://www.youtube.com/watch?v=Yy60EYfBwdg
    https://youtu.be/Yy60EYfBwdg?t=300

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.