  • 1. Data: 2004-02-11 19:42:29
    Temat: VWbankdirect - ile czekacie na otwarcie rachunku?
    Od: "puma" <p...@N...gazeta.pl>

    Wypełniłam formularz na stronie VWbanku 30 stycznia...i do dzisiaj nikt do
    mnie nie zadzwonił. Ile czekaliście na telefon? I jeszcze jedno pytanie. Czy
    mam wysyłać pocztą podpisane dokumenty i ksero dowodu już teraz czy czekać
    cierpliwie na telefon i dopiero po rozmowie wysyłać dokumenty?

  • 2. Data: 2004-02-11 21:03:27
    Od: "Damian" <d...@g...pl>

> [...]
    > mam wysyłać pocztą podpisane dokumenty i ksero dowodu już teraz czy czekać
    > cierpliwie na telefon i dopiero po rozmowie wysyłać dokumenty?

    Ja wypelnilem formularz na stronie 5-go lutego, wydrukowalem dokumenty, na
    nastepny dzien zanioslem na poczte, i tyle. Zadnego telefonu, nic...

    Pozdr,
    Damian

  • 3. Data: 2004-02-11 21:07:49
    Od: "tiger" <tigerb[no spam]@poczta.gazeta.pl>

    Użytkownik "Damian" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > >

    > Ja wypelnilem formularz na stronie 5-go lutego, wydrukowalem dokumenty, na
    > nastepny dzien zanioslem na poczte, i tyle. Zadnego telefonu, nic...

    Wypełniłem formularz jakoś też w końcu stycznia ale pamiętam że telefon
    miałem już po 2 dniach.

    Pozdrawiam
    tiger

  • 4. Data: 2004-02-12 00:22:11
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>

    Użytkownik "puma" <p...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > mam wysyłać pocztą podpisane dokumenty i ksero dowodu już teraz czy czekać
    > cierpliwie na telefon i dopiero po rozmowie wysyłać dokumenty?

    A skąd pomysł kserowania DO ? Poczytaj może jaka jest procedura otwierania
    rachunku. Bo opisywać czegoś, co jest na stronach banku nie chce mi się...

    A w sprawie drukowania - najlepiej do nich zadzwonić i tyle. Albo samemu
    wydrukować...

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara, telefon.gsm.pl
    usenet (at) nawara.info

  • 5. Data: 2004-02-12 09:26:12
    Od: " puma" <p...@g...pl>

    Cytat ze strony internetowej banku:
    "Po otrzymaniu przez Volkswagen Bank direct kompletnych, prawidłowo
    wypełnionych i podpisanych wniosków oraz kopii wymaganych dokumentów Twój
    rachunek zostanie otwarty."

    O jakie kopie wymaganych dokumentów chodzi?

  • 6. Data: 2004-02-12 09:42:39
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>

    Użytkownik " puma" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > rachunek zostanie otwarty."
    >
    > O jakie kopie wymaganych dokumentów chodzi?

    W przypadku otwarcia rachunku - żadnych.
    Tożsamość potwierdzasz przy użyciu formularza identyfikacyjnego., czy to na
    poczcie, czy z kurierem.