  • Data: 2004-02-10 23:33:54
    Temat: Re: VWagenowi coś się pomerdało
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Robert Wicik" <r...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:c0b64d$5ee$1@news.onet.pl...

    > Próbowałem złożyć zlecenie przelewu z data przyszłą dla zdefiniowanego
    > odbiorcy i nie chce przyjąć - twierdzi, ze za krótki rachunek.
    > Za to przelew na ten sam rachunek przyjął :rotfl:
    > Sknera z tego VWB :-))

    A mnie dziwi coś innego. Miałem e-direct, otwarłem dodatkowo Plus konto.

    Zauważyłem, że w przypadku zlecania przelewu w serwisie internetowym mogę
    wybrać automagicznie dodany drugi rachunek, coś w stylu 'przelewu między
    własnymi rachunkami'. Inaczej - nie muszę dodawać mojego rachunku do
    odbiorców. Też macie coś takiego ? :-)

    No ale to całkiem logiczne. Nielogiczne moim zdaniem jest coś innego. Przy
    'zleceniach' już tego automatycznie dodanego 'odbiorcy' nie ma. I siłą
    rzeczy, musiałem i tak dodać do odbiorców moje dwa rachunki - e-direct i
    plus konto, bo lubię robić przelewy między własnymi rachunkami z datą
    przyszłą, czyli zlecenia właśnie.
    Ktoś zauważył tą niekonsekwencję ?

    BTW mogliby zrobić w IVR opcję przelewu między własnymi rachunkami...

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara, telefon.gsm.pl
    usenet (at) nawara.info