  • 1. Data: 2004-06-25 07:53:06
    Temat: VWBank - niedorzecznosc
    Od: "r-a-d" <c...@p...onet.pl>

    witam!

    Od dwoch/trzech lat "posiadam" konto w VW banku, w sumie prawie z niego nie
    korzystalem, po tym jak bezwiednie zakosili 36pln za token. mialem wtedy na
    koncie moze kilkanascie zlotych, a to co ujrzalem ostatnio przeszlo moje
    wyobrazenia - powstalo niedopuszczalne saldo depetowe -20 kilka pln w skutek
    "zaleglych prowizji". niech tylko mi powiedza co to za prowizje?

    No wiec chcialem zeby mi powiedziano i dzwonilem 3 razy o roznych porach pod
    wskazany przez nich numer - nikt nie odbiera. Jesli TAK zalezy im na
    kliencie, to ja mam i gleboko w ........

    NIE POLECAM NIKOMU TEGO BANKU

  • 2. Data: 2004-06-25 07:58:34
    Temat: Re: VWBank - niedorzecznosc
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <cbglm8$jek$1@atlantis.news.tpi.pl>, r-a-d wrote:

    > NIE POLECAM NIKOMU TEGO BANKU

    A ja niedawno chciałam otworzyć lokatę (posiadając już konto w vw).
    Ale się obśmiałam, jak kazali mi wysyłać jakieś papiery pocztą i datę
    rozpoczęcia lokaty kazali wpisać z 10-dniowym opóźnieniem, bo tyle
    będzie trwała cała procedura:))
    Również nie polecam.

    Renata

  • 3. Data: 2004-06-25 08:04:13
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

> [...]
    skutek
    > "zaleglych prowizji". niech tylko mi powiedza co to za prowizje?

    Pewnie za ten token ;-))) 36 minus kilkanaście to może być właśnie
    dwadzieścia parę ;-))) A nie masz przypadkiem samego pluskonta do którego
    wziąłeś token?

    Napisz pocztą wewnętrzną .

    --
    Jeżeli możesz-pomóż: www.pmm.org.pl

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 4. Data: 2004-06-25 08:31:47
    Od: kuba <S...@k...onet.pl>

    " Renmającyołębiowska" dnia pią 25. czerwca 2004 09:58 zapodal (a) na
    pl.biznes.banki taki tekst :

> [...]
    > Ale się obśmiałam, jak kazali mi wysyłać jakieś papiery pocztą i datę
    > rozpoczęcia lokaty kazali wpisać z 10-dniowym opóźnieniem, bo tyle

    Cos nie rozumiem ;)
    Czyli majac konto edirect i chcac zalozyc lokate nie moge tego zrobic przez
    internet?
    Albo moge i musze jeszcze im jakies papiery wysylac?
    Prosze o uswiadomienie ;)

    --
    Linux MDK 10.0 , Freesco - RuLeZ ;)
    N...@k...onet.pl KaDu 5413453

  • 5. Data: 2004-06-25 08:32:56
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <1195928.dfXBrAevvB@HWDP>, kuba wrote:
> [...]
    > internet?
    > Albo moge i musze jeszcze im jakies papiery wysylac?

    To zależy od lokaty. Zdaje się, że lokatę jednego typu można otworzyć
    przez internet, ale pozostałe to papiery, poczta albo kurier, znowu
    papiery i 10 dni jak z bicza strzelił.

    Renata

  • 6. Data: 2004-06-25 08:40:40
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...info.WYTNIJTO>

    Użytkownik kuba napisał:

    > Cos nie rozumiem ;)
    > Czyli majac konto edirect i chcac zalozyc lokate nie moge tego zrobic przez
    > internet?
    > Albo moge i musze jeszcze im jakies papiery wysylac?

    Możesz założyć przez net lub IVR, ale tylko podstawowy typ lokaty.
    Reszta - papiery. Ja to robię tak, że wypełniam w centrum formularzy i
    życzę sobie wysłania pocztą do mnie wydruków. Może w końcu się nauczą,
    żeby troszkę pooszczedzać, bo obecnie to jest marnowanie dużej kasy na
    papier, druk i znaczki...

  • 7. Data: 2004-06-25 11:40:36
    Od: "PiotR" <p...@p...com>

    > To zależy od lokaty. Zdaje się, że lokatę jednego typu można otworzyć
    > przez internet, ale pozostałe to papiery, poczta albo kurier, znowu
    > papiery i 10 dni jak z bicza strzelił.

    tez poczatkowo myslalem ze mozna z netu lecz gdy dowiedzialem sie
    jak ta lokata jest mało-funkcjonalna to odpuscilem sobie ją
    odsetki wcale nie sa rewelacyjnie wysokie
    kupa klopotu
    jest to typowy przyklad na to jak mozna sp****** dobry pomysl

    PiotR

  • 8. Data: 2004-06-25 13:02:24
    Od: kuba <S...@k...onet.pl>

    " PiotR" dnia pią 25. czerwca 2004 13:40 zapodal (a) na pl.biznes.banki
    taki tekst :

> [...]
    > jak ta lokata jest mało-funkcjonalna to odpuscilem sobie ją
    > odsetki wcale nie sa rewelacyjnie wysokie

    Fajnie mnie pocieszyliscie,a ja tylko dla lokat tam konto otwieralem.W lipcu
    chce im wplacic kilka kz,zobaczymy jak to bedzie ;)
    Jesli to dziala na takich zasadach - to jakies sredniowiecze bankowe.
    --
    Linux MDK 10.0 , Freesco - RuLeZ ;)
    N...@k...onet.pl KaDu 5413453