  • 1. Data: 2005-04-27 07:36:52
    Temat: VW wypowiedzenie - termin
    Od: "FelerL" <x...@u...pl>

    witam,
    czy znajdzie sie na grupie taka osoba, ktora wyslal wypowiedzenie listem
    poleconym (zwyklym) przed 20.04 i ktorej vw jeszcze nie zamknal rachunku?

    (vlinka twierdzi ze nie moze sprawdzic czy wypowiedzenie dotarlo, bo jest
    ich za duzo)

  • 2. Data: 2005-04-27 08:25:06
    Temat: Re: VW wypowiedzenie - termin
    Od: "Liwiusz" <l...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > (vlinka twierdzi ze nie moze sprawdzic czy wypowiedzenie dotarlo, bo jest

    Wysłałem list "nastego" kwietnia (o ile pamiętam - 13) i do tej pory mam
    otwarty rachunek.

    Jestem bardzo ciekawy co to znaczy "bardzo dużo wypowiedzeń" :-)

    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 3. Data: 2005-04-27 09:14:29
    Od: "VigoX" <v...@o...pl>

    Użytkownik "FelerL" <x...@u...pl> napisał w wiadomości
    > witam,
    > czy znajdzie sie na grupie taka osoba, ktora wyslal wypowiedzenie listem
    > poleconym (zwyklym) przed 20.04 i ktorej vw jeszcze nie zamknal rachunku?

    Wyslalem wypowiedzenie poleconym dokladnie 20.04.
    Wczoraj sprawdzalem konto i pozostale pieniadze z VW zostaly juz przelane
    wiec konto chyba jest juz zamkniete.

    Pozdrawiam
    Vx

  • 4. Data: 2005-04-27 09:15:09
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    VigoX napisał(a):

    > Wyslalem wypowiedzenie poleconym dokladnie 20.04.
    > Wczoraj sprawdzalem konto i pozostale pieniadze z VW zostaly juz przelane
    > wiec konto chyba jest juz zamkniete.

    Kto składa reklamację na niedotrzymanie warunków umownych rozwiązania
    umowy? :-D

  • 5. Data: 2005-04-27 09:59:17
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresuX.op.pl>

    Wojciech Nawara wrote:

    > Kto składa reklamację na niedotrzymanie warunków umownych rozwiązania
    > umowy? :-D

    Według regulamionu mają miesiąc, więc chyba jeszcze nikt.

  • 6. Data: 2005-04-27 11:58:35
    Od: "Piotr" <p...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > (vlinka twierdzi ze nie moze sprawdzic czy wypowiedzenie dotarlo, bo jest

    Wysłałem 18/04 listem poleconym i do dziś nie mam zamknięte. Wczoraj
    dzwoniłem i potwierdzili mi otrzymanie przesyłki 21/04, ale na zamknięcie
    konta mają miesiąc czasu.

    Wciąż tak jak Ty czekam.

    Piotrek

  • 7. Data: 2005-04-27 12:49:22
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    jureq napisał(a):

    > Według regulamionu mają miesiąc, więc chyba jeszcze nikt.

    A teraz przeczytaj jak regulamin określa okres wypowiedzenia i dlaczego
    zamknięcie rachunku np. po tygodniu jest nieprzestrzeganiem warunków
    własnego regulaminu.

  • 8. Data: 2005-04-27 13:06:19
    Od: "FelerL" <x...@u...pl>

    > A teraz przeczytaj jak regulamin określa okres wypowiedzenia i dlaczego
    > zamknięcie rachunku np. po tygodniu jest nieprzestrzeganiem warunków
    > własnego regulaminu.

    $24.1.
    "Umowe o prowadz. rach. bank. zawarta na czas nieokreslony Posiadacz rach.
    moze wypowiedziec z zach. miesiecznego terminu wypowiedzenia"

  • 9. Data: 2005-04-27 13:09:58
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    FelerL napisał(a):

    > $24.1.
    > "Umowe o prowadz. rach. bank. zawarta na czas nieokreslony Posiadacz rach.
    > moze wypowiedziec z zach. miesiecznego terminu wypowiedzenia"

    Otóż to. Okres wypowiedzenia powinien trwać MIESIĄC. Nie DO MIESIĄCA.

  • 10. Data: 2005-04-27 13:15:36
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Wojciech Nawara said the following On 2005-04-27 15:09:

    > Otóż to. Okres wypowiedzenia powinien trwać MIESIĄC. Nie DO MIESIĄCA.
    Ale (podkreślam: wydaje mi się, czy leci z nammi prawnik ?) miesięczny
    termin wypowiedzenia jest jest "prawem" banku, z którego nie musi
    skorzystać.

    KJ