  • 1. Data: 2003-11-24 15:00:04
    Temat: VW - potwierdzenie przelewu
    Od: g...@g...pl

    Witam

    Czy mam mozliwosc wydrukowania potwierdzenia przelewu ze stron VW, tak jak np.z
    mBanku? Czy jesli chce papierowe potwierdzenie, niekonicznie podstemplowane
    przez bank, to musze zamawiac i dostaje poczta?

    dzieki za odp.
    Anetta

  • 2. Data: 2003-11-24 15:19:38
    Temat: Re: VW - potwierdzenie przelewu
    Od: "Karolcia" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik <g...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > mBanku? Czy jesli chce papierowe potwierdzenie, niekonicznie
    podstemplowane
    > przez bank, to musze zamawiac i dostaje poczta?

    od pewnego czasu jest taka mozliwość, potwierdzenie można wydrukowac choćby
    z historii

    Pozdrawiam
    Karolina

  • 3. Data: 2003-11-24 15:40:03
    Od: "Jarosław Łysio" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik <g...@g...pl> napisał:

    | Czy mam mozliwosc wydrukowania potwierdzenia przelewu ze stron VW,
    | tak jak np.z mBanku?

    Tak. Wydrukujesz potwierdzenie dokładnie z tym samym tekstem, który jest na
    potwierdzeniu w mBanku.
    Osoba, która projektowała potwierdzenie w VWBd przeniosła tekst z
    potwierdzenia w mBanku metodą "kopiuj-wklej" przenosząc tym samym do VWBd
    dokładnie te same błędy, które występują w tekście na potwierdzeniu w
    mBanku.