  • 1. Data: 2003-07-19 13:16:11
    Temat: VW i Mozilla
    Od: Andrzej Kłos <a...@k...wp.pl>

    Miałem Mozillę 1.1 i nie szło (VWbankdirect)

    Mam Mozillę 1.3.1 PL i działa chyba wszystko.

    andy_nek

  • 2. Data: 2003-07-19 13:36:21
    Temat: Re: VW i Mozilla
    Od: Marcin Lubojański <m...@p...pl>

    Osobnik podający się za Andrzej Kłos<a...@k...wp.pl>
    nagryzmolił(a) w news:3f1944b0@news.home.net.pl:

    > Miałem Mozillę 1.1 i nie szło (VWbankdirect)
    >
    > Mam Mozillę 1.3.1 PL i działa chyba wszystko.

    Ja mam 1.4PLb i niestety nie działa.

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    --
    UWAGA KONKURS!! Wyślij swoją relację i wygraj roczną prenumeratę
    "Podróży". Szczegóły na www.tramping.slask.prv.pl

  • 3. Data: 2003-07-19 16:22:29
    Od: Andrzej Kłos <a...@k...wp.pl>

    Dnia 03-07-19 15:36, Użytkownik Marcin Lubojański napisał:

    > Ja mam 1.4PLb i niestety nie działa.

    No właśnie, czytałem poprzednie posty na ten temat i wiedziałem, że nie
    działa, ale jako człek małej wiary sprawdziłem to na nowo instalowanej
    1.3.1 i ... nie widzę co by nie miało zadziałać (menu z lewej strony
    działa tak jak w IE, czyli chyba poprawnie.

    Ponieważ wyższa wersja 1.4 winna nie powielać błędów wersji 1.1 jeżeli
    poprawili to w 1.3.1 to może jednak coś jest w Twoich ustawieniach np.
    zabezpieczeń. Ja wersję 1.3.1 nagrałem na starą 1.1 i nic nie zmieniałem
    w ustawieniach tylko odpaliłem VW.

    andy_nek

    mam niejasne obawy, że mogę mieć u siebie np. za niski poziom zabezpieczeń.

  • 4. Data: 2003-07-19 17:15:32
    Od: Miernik <m...@c...pl>

    In article <bfbhip$a0r$1@inews.gazeta.pl>, Marcin Luboja?ski wrote:

    > Ja mam 1.4PLb i niestety nie dzia?a.

    Czy mozecie obydwoje dokladniej opisac swoje kontfiguracje?
    Info z about:
    Oraz wersje Javy z about:plugins
    A takze czy to pod GNU/Linux, windowsem czy jeszcze czyms innym?

    Zerknijcie na
    http://www.mozillapl.org/index.php?name=MozillaPLDoc
    s&light=country&code=pl
    i przeslijcie raporty pod mailto:p...@m...org w celu
    umieszczenia w tabeli.

    pozdrawiam,

    --
    Miernik ________________________ jabber:m...@j...gda.pl
    __ ICQ: 4004001 ___/__ tel: +48608233394 __/ mailto:m...@c...pl

  • 5. Data: 2003-07-20 09:33:22
    Od: Marcin Lubojański <m...@p...pl>

    Osobnik podający się za Andrzej Kłos<a...@k...wp.pl>
    nagryzmolił(a) w news:3f1a3aec@news.home.net.pl:

> [...]
    > w ustawieniach tylko odpaliłem VW.
    >
    > andy_nek
    >
    > mam niejasne obawy, że mogę mieć u siebie np. za niski poziom

    Ups. Bardzo przepraszam. Sprawdzałem tydzień temu a teraz bez
    sprawdzenia napisałem że nie działa.
    TERAZ DZIAŁA BEZ PROBLEMU!!
    Czas założyć tam konto.

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański

  • 6. Data: 2003-07-20 10:06:03
    Od: Miernik <m...@c...pl>

    In article <bfdnl2$4q2$1@inews.gazeta.pl>, Marcin Luboja?ski wrote:

    > Ups. Bardzo przepraszam. Sprawdza?em tydzie? temu a teraz bez
    > sprawdzenia napisa?em ?e nie dzia?a.
    > TERAZ DZIA?A BEZ PROBLEMU!!
    > Czas za?o?yae tam konto.

    Jak Ty mogles cos sprawdzic jak nie masz tam konta?
    Prawidlowe sprawdzenie ze dziala, polega na zleceniu przelewu Mozilla
    i sprawdzenie ze od doszedl.

    Czy wy zleciliscie jakies przelewy, czy tylko sie zalogowaliscie?

    --
    Miernik ________________________ jabber:m...@j...gda.pl
    __ ICQ: 4004001 ___/__ tel: +48608233394 __/ mailto:m...@c...pl
    Help protect Information Innovation against the Abuse of the Patent System
    http://swpat.ffii.org/index.en.html

  • 7. Data: 2003-07-20 11:13:32
    Od: "Marcin Lubojanski" <m...@p...pl>

    Osobnik podajacy sie za Miernik<m...@c...pl> nagryzmolil(a) w

    > Jak Ty mogles cos sprawdzic jak nie masz tam konta?
    > Prawidlowe sprawdzenie ze dziala, polega na zleceniu przelewu Mozilla
    > i sprawdzenie ze od doszedl.

    Sprawdzalem na *demo*.

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojanski
    --
    UWAGA KONKURS!! Wyslij swoja relacje i wygraj roczna prenumerate
    "Podrózy". Szczególy na www.tramping.slask.prv.pl

  • 8. Data: 2003-07-20 11:17:11
    Od: "Marcin Lubojanski" <m...@p...pl>

> [...]

    > Jak Ty mogles cos sprawdzic jak nie masz tam konta?
    > Prawidlowe sprawdzenie ze dziala, polega na zleceniu przelewu Mozilla

    Czemu akurat zlecenie przelewu?

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojanski

  • 9. Data: 2003-07-20 12:19:06
    Od: Andrzej Kłos <a...@k...wp.pl>

    Dnia 03-07-20 12:06, Użytkownik Miernik napisał:
> [...]
    > i sprawdzenie ze od doszedl.
    >
    > Czy wy zleciliscie jakies przelewy, czy tylko sie zalogowaliscie?

    logowałem (win98), wybierałem z lewego menu, przeglądałem przelewy,
    puszczę jutro (poniedziałem) przelew zewnętrzny

    stronę
    http://www.mozillapl.org/index.php?name=MozillaPLDoc
    s&light=country&code=pl
    znam, ale jak pisałem jestem człowiekiem małej wiary

    about:plugins nie wyświetla mi nic o Javie, zrzuty about masz pod adresem

    http://www.odpady.home.pl/pub/1.tif
    http://www.odpady.home.pl/pub/2.tif

    andy_nek

  • 10. Data: 2003-07-20 12:30:33
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    Miernik wrote:

    > Czy wy zleciliscie jakies przelewy, czy tylko sie zalogowaliscie?

    Działa! Poprzelewałem sobie tam i z powrotem między plus kontem a
    edirect:-))

    Mozilla 1.3 En pod Win NT4.0

    pzdr

    Tomek