  • 1. Data: 2005-03-03 05:46:15
    Temat: [VW] edirect 3.5% czy 4%
    Od: "ATZ Rzeszow" <a...@n...gazeta.pl>

    Ciekawa sprawa:
    - na stronach www i w taryfie w wersji pdf oprocentowanie konta e-direct
    jest 4.0% (nie zmienione od 21.09.2004)
    - w systemie transakcyjnym podaje 3.5%
    Czyzby cicha obnizka?

    GP
    PS Zeby nie bylo ze to ja dodaje, ze pierwszy ta zmiane zauwazyl pare
    postow nizej Piotr Gralak

  • 2. Data: 2005-03-03 07:33:09
    Temat: Re: [VW] edirect 3.5% czy 4%
    Od: janoush <j...@i...pl>

    ATZ Rzeszow napisał(a):
> [...]
    > Czyzby cicha obnizka?
    >
    > GP
    > PS Zeby nie bylo ze to ja dodaje, ze pierwszy ta zmiane zauwazyl pare

    Od dziś 3,5%. Jeszcze nie zmienili na www.
    Zadałem to pytanie v-lince.

    Pozdr.
    Janusz

  • 3. Data: 2005-03-03 08:11:17
    Od: Marcin Jurczuk <m...@t...pl>

    On 2005-03-03, janoush <j...@i...pl> wrote:

    > Od dziś 3,5%. Jeszcze nie zmienili na www.
    > Zadałem to pytanie v-lince.

    Patrząc powoli zanikają różnice pomiędzy bankami wirtualnymi a marmurkami
    w dziedzinie oprocentowania..

    --
    Marcin Jurczuk, NIC-HDL: MJ1679-RIPE

  • 4. Data: 2005-03-03 08:34:18
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    ATZ Rzeszow napisał(a):

    > - w systemie transakcyjnym podaje 3.5%

    Niech mi ruszą Plus Konto a wynoszę się na eMax Plus.

  • 5. Data: 2005-03-03 12:45:54
    Od: nod <n...@o...pl>

> [...]
    > - na stronach www i w taryfie w wersji pdf oprocentowanie konta
    > e-direct jest 4.0% (nie zmienione od 21.09.2004)

    u mnie w transakcyjnym nadal stoi 4,00% i nie wiem co o tym myśleć ??? ;)

    pozdr
    nod

  • 6. Data: 2005-03-03 13:08:09
    Od: "ATZ Rzeszow" <a...@n...gazeta.pl>

    > u mnie w transakcyjnym nadal stoi 4,00% i nie wiem co o tym myśleć ???
    > ;)

    spojrzalem i rzeczywiscie jest teraz 4.0 ale rano bylo 3.5

    i tez nie wiem co o tym myslec ;)

    GP

  • 7. Data: 2005-03-03 13:24:21
    Od: Human Being <g...@g...pl>

    Dnia 2005-03-03 14:08, Pan/Pani ATZ Rzeszow napisał(a) co następuje:

    > spojrzalem i rzeczywiscie jest teraz 4.0 ale rano bylo 3.5
    >
    > i tez nie wiem co o tym myslec ;)

    Jakieś 20 minut temu wchodziłem na konto i miałem rzeczywiście 3,5%.
    Wchodzę jeszcze raz ;-)

    --
    Pozdrowienia śle nie kto inny jak
    P.I.T.E.R.: Person Intended for Troubleshooting and Efficient Repair
    George Michael (CD1) <<

  • 8. Data: 2005-03-03 13:38:01
    Od: Human Being <g...@g...pl>

    Dnia 2005-03-03 14:24, Pan/Pani Human Being napisał(a) co następuje:

    > Jakieś 20 minut temu wchodziłem na konto i miałem rzeczywiście 3,5%.
    > Wchodzę jeszcze raz ;-)

    A teraz miałem 4,0%. Nie wiem o co chodzi. Szkoda, że nie zrobiłem
    zrzutu ekranu :-)

  • 9. Data: 2005-03-03 13:38:28
    Od: janoush <j...@i...pl>

    ATZ Rzeszow napisał(a):

    > spojrzalem i rzeczywiscie jest teraz 4.0 ale rano bylo 3.5
    >
    > i tez nie wiem co o tym myslec ;)
    >
    > GP
    U mnie tak samo. Rano było 3,5 - a teraz 4 :).

    Ale naprawdę rano dzwoniłem do VWB i v-linka pedziała, że zmieniło się
    od dziś %, tylko na stronach informacyjnych nie zmienili.
    Jednak coś im się pozajączkowało w banku... :)

    Pozdr.

  • 10. Data: 2005-03-03 17:34:36
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    janoush wrote:
> [...]
    > od dziś %, tylko na stronach informacyjnych nie zmienili.
    > Jednak coś im się pozajączkowało w banku... :)

    A ja zadzwoniłem teraz i wg p. Anny U. wieczorne oprocentowanie wynosi 4%
    ;-)
    Przypomina mi się jak ostatnio mBank się "repozycjonował" - też pojawiało
    sie takie okazjonalne oprocentowanie. Na próbę.

    Bogdan B.