  • 11. Data: 2004-03-08 19:00:11
    Temat: Re: VW bank - przelewy ponad 500 zl
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl>

    c2i97r$djt$...@n...onet.pl,
    D_ <t...@w...pl>:

    > Też tego nigdzie w ich informacji nie znalazlem ze mozna poczta wew,
    > ale z doswiadczenia swojego i opisów grupowiczów wiem ze mozna bo
    > jest to na tyle pewna dyspozycja ze traktuja ja na rowno z dyspozycja
    > telefoniczna.

    Wlasnie nie na rowni, bo telefonicznie tylko do 20 tys.

    --
    Robert

  • 12. Data: 2004-03-08 19:41:27
    Od: "david" <d...@W...o2.pl>

    > Wlasnie nie na rowni, bo telefonicznie tylko do 20 tys.

    ja pozwiększałem sobie limity do 20000zł przez pocztę wewnętrzną

    pozdr
    david

  • 13. Data: 2004-03-08 20:30:56
    Od: "D_" <t...@w...pl>

    > Wlasnie nie na rowni, bo telefonicznie tylko do 20 tys.

    Zgadza sie, sorki za wprowadzenie w mały błąd. Powinieniem napisac ze na
    rowni z faxem.

  • 14. Data: 2004-03-08 20:48:07
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl>

    c2iia1$9pt$...@a...news.tpi.pl,
    david <d...@W...o2.pl>:

    > ja pozwiększałem sobie limity do 20000zł przez pocztę wewnętrzną
    >
    > pozdr
    > david

    No dobra, ale chodzi o to, ze przez telefon wiecej by nie przeszlo, poczta
    wewn. tak.

    --
    Robert

  • 15. Data: 2004-03-08 21:12:06
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "Piotr" <p...@t...pl> napisał w wiadomości

    > Czyli do wysokości salda ? - nie

    To chore. To ile mogę najwięcej? Sto tysięcy? Milion? 10 milionów?

    Pozdrawiam,
    Washko

  • 16. Data: 2004-03-08 21:46:52
    Od: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZpoczta.fm>

    Tomasz Waszczynski <w...@w...org> wrote:

    > To chore. To ile mogę najwięcej? Sto tysięcy? Milion? 10 milionów?

    Dokładnie - bank to niepotrzebnie komplikuje. Na żądanie klienta "bez
    limitu" powinien sobie wstawić maksymalną wartość systemową i szafa gra.

    --
    ukłony - skowi
    skowi at poczta fm

  • 17. Data: 2004-03-09 12:27:10
    Od: Piotr <p...@t...pl>

    Dnia Mon, 8 Mar 2004 22:12:06 +0100, "Tomasz Waszczynski"
    <w...@w...org> napisał(a):

    >To chore. To ile mogę najwięcej? Sto tysięcy? Milion? 10 milionów?

    Inne rozwiązanie przeze mnie już wypróbowane (minusem są godziny pracy
    konsultantów) - przelewałem kwoty dużo wyższe niż 20k dzwoniąc po
    prostu do VWLinki i zlecając przelew przez telefon.

    --
    Piotr

  • 18. Data: 2004-03-09 18:11:12
    Od: "D_" <t...@w...pl>

    > No dobra, ale chodzi o to, ze przez telefon wiecej by nie przeszlo,
    poczta
    > wewn. tak.

    Wiem wiem wlasnie dlatego sie poprawilem

    Damian__

  • 19. Data: 2004-03-09 19:12:46
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    > Inne rozwiązanie przeze mnie już wypróbowane (minusem są godziny pracy
    > konsultantów) - przelewałem kwoty dużo wyższe niż 20k dzwoniąc po
    > prostu do VWLinki i zlecając przelew przez telefon.

    Jak już czasem robię duży przelew, to zwykle w okolicach północy, więc
    odpada :)

    Pozdrawiam,
    Washko