  • 11. Data: 2003-05-30 14:17:49
    Temat: Re: VW Bank direct - wady
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <n...@a...sggw.waw(wytnij-to).pl>

    > W siedzibie glownej, przy rondzie ONZ w Warszawie. Jest kasa, jest i
    > gotowka.

    A wpłacić też mogę? Jeśli tak, to czy za free?

  • 12. Data: 2003-05-30 14:18:58
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Grzegorz Niedzwiecki wrote:

    > A wpłacić też mogę? Jeśli tak, to czy za free?

    2XTAK :-)))

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 13. Data: 2003-05-30 14:43:18
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <n...@a...sggw.waw(wytnij-to).pl>

    > 2XTAK :-)))

    To super, bo jak wypłacę 400 to mogę te 300 w tym momencie niepotrzebne
    wpłacić znowu i w ten sposub nie muszę bawić się w przelewanie. Mieszkam
    blisko ONZ więc dla mnie jest to interesujące.

    > --
    > Pozdrowienia,
    > Glenn
    Także pozdrawiam,
    Grzegorz Niedźwiecki

  • 14. Data: 2003-05-31 10:49:22
    Od: "Grzegorz Olbrys" <g...@p...onet.pl>

    Nie wiem, czy było kiedyś inaczej, ale próbowałem otworzyć rachunek
    (Aquarius) pod koniec lutego br. i po wypełnieniu formularza w necie
    zostałem "zaproszony" do oddziału na podpisanie papierów, deklaracji itd.
    Zadzwoniła całkiem miła pani, która poinformowała mnie, że ona ma czas
    następnego dnia pomiędzy 12 a 12:30 i za dwa dni pomiędzy 13 a 13:30, tylko
    żebym się nie spóźnił, bo o innyh godzinach to umówieni są inni klienci :(

    "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> wrote in
    message news:bb71ad$4f4$1@news.onet.pl...

  • 15. Data: 2003-05-31 11:57:11
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Grzegorz Olbrys wrote:
> [...]
    > ma czas następnego dnia pomiędzy 12 a 12:30 i za dwa dni pomiędzy 13
    > a 13:30, tylko żebym się nie spóźnił, bo o innyh godzinach to

    aaa Aquarius to co innego ;)

  • 16. Data: 2003-07-03 09:33:08
    Od: Michal Sawicki <m...@i...pw.edu.pl>

    On Fri, 30 May 2003, Glenn wrote: