  • 1. Data: 2003-05-29 13:30:23
    Temat: LGnet w dół z % i fuzja z Nordeą
    Od: m...@p...onet.pl

    Od 30.05 zmiana oprocentowania netkonta w LGnet. Teraz startujemy od 4,50%.

    Na stronie na temat fuzji w FAQ wyczytałem, że ma być dla klientów LGnetu
    dostępna oferta przejściowa. Czy ta oferta przejściowa będzie się nazywała brak
    opłat za prowadzenie i za przelewy przez 3 pierwsze miesiące? Tak, aby
    przetestować Nordeę, zadowolić się nią (może nawet dać za darmo tokena) i
    obarczyć później klienta opłatami?

  • 2. Data: 2003-05-29 14:53:58
    Temat: Re: LGnet w dół z % i fuzja z Norde?
    Od: A_Zet <a...@p...onet.pl>

    Dnia 29 May 2003 15:30:23 +0200, m...@p...onet.pl napisał(a):

> [...]
    >opłat za prowadzenie i za przelewy przez 3 pierwsze miesiące? Tak, aby
    >przetestować Nordeę, zadowolić się nią (może nawet dać za darmo tokena) i

    Tak na marginesie tych zmian oprocentowania, warunkow obslugi klienta
    itd itp...

    Czy znacie panstwo moze jakis adres internetowy, by widoczne bylo na
    j e d n e j stronce zestawienie oprocentowania ROR bankow
    internetowych?

    Po prostu mam potrzebe ;-) zamiast sledzenia kazdego
    z osobna, jednego rzutu okiem na adres i wyciagniecia wlasnych
    wnioskow... Bez zbednej mitregi zagladania na strony kazdego banku
    z osobna; w sposob dynamiczny, co kilka dni by sie dostosowywac ze
    skromnymi srodkami do polityki bankowej. Bez przedzierania sie do tej
    informacji bo zauwazylem korzystajac od trzech lat z kilku bankow
    internetowych ze inormacja o biezacym oprocentowaniu jest coraz
    bardziej ukryta, trzeba sie przedzierac przez kilka okien by dotrzec
    do potrzebnej informacji. Gdzie te czasy, gdy slonecznik mBanku
    dojrzewal na kazdym bilbordzie z krzyczacymi liczbami 17,5%...

    --
    Adek

  • 3. Data: 2003-05-29 15:49:42
    Temat: Re: LGnet w dół z % i fuzja z Nordeą
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

> [...]
    > opłat za prowadzenie i za przelewy przez 3 pierwsze miesiące? Tak, aby
    > przetestować Nordeę, zadowolić się nią (może nawet dać za darmo tokena) i

    A gdzie zes wyczytyal te informacje? Jaki FAQ? Na stronie Nordei ostatnia
    informacja o fuzji jest datowana na 27 marca a na stronie LG praktycznie
    w ogole nic nie ma (albo znalezc nie moge :-))

    Rzuc linkiem, jezeli mozesz :-) bo ciagle nie wiem czy otwierac rachunek
    w Nordei czy beda mial to samo w ramach ex-LGnetu (a zostalo mi max
    2 tygodnie na podjecie decyzji :-))

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 4. Data: 2003-05-29 16:06:13
    Od: m...@p...onet.pl

    > Rzuc linkiem, jezeli mozesz :-) bo ciagle nie wiem czy otwierac rachunek
    > w Nordei czy beda mial to samo w ramach ex-LGnetu (a zostalo mi max
    > 2 tygodnie na podjecie decyzji :-))

    Ale tam jest tak enigmatyczna odpowiedź na proste pytanie co dalej z LGnetem, że
    pod tym może się kryć wszystko. Ja to odczytuję jako odroczenie chwilowe opłat.

    A czemu mówisz o 2 tygodniach? Czy za 2 tygodnie koniec LGnetu?

    A ... Rzucam linkiem. Uwaga! Łap:

    http://www.nordeabank.pl/pl/article/5059.html#25

  • 5. Data: 2003-05-29 16:39:04
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

    > Ale tam jest tak enigmatyczna odpowiedź na proste pytanie co dalej z LGnetem, że
    > pod tym może się kryć wszystko. Ja to odczytuję jako odroczenie chwilowe opłat.

    Aha, to kiedys widzialem, ale istotnie malo informacji mozna z tego wyluskac.

    > A czemu mówisz o 2 tygodniach? Czy za 2 tygodnie koniec LGnetu?

    Nie, potrzebuje miec awaryjnie karte Nordei na wakacyjna eskapade
    po Skandynawii (bezplatne wyplaty z bankomatow Nordei dookola Baltyku).

    I zostawiajac 2-3 tyg. czasu na doslanie karty musze zalozyc konto
    w polowie czerwca :-)

    > A ... Rzucam linkiem. Uwaga! Łap:
    > http://www.nordeabank.pl/pl/article/5059.html#25

    Złapałem, thx :->

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 6. Data: 2003-05-29 19:01:48
    Temat: Re: LGnet fuzja z Nordeą
    Od: <M...@i...pw.edu.pl>

    Ta inforamacja nie jest nowa, ale fakt niezbyt konkretna. Wskazuje
    jedynie, że będzie gorzej, tylko pytanie czy aż tak aby zrezygnować?

    PS. W grupie jest ktoś kto pisał juz o fuzji. Może coś wiadomo
    konkretniej?

    ________

  • 7. Data: 2003-05-29 19:59:47
    Od: "Zbiggy" <z...@n...poczta.onet.pl>

    Użytkownik napisal/a:
    > Ta inforamacja nie jest nowa, ale fakt niezbyt konkretna. Wskazuje
    > jedynie, że będzie gorzej, tylko pytanie czy aż tak aby zrezygnować?

    Jeżeli oferta zrówna się z tym, co widziałem dzisiaj na stronach nordei
    (myślę o opłatach i %%) to trzeba będzie ruszać dalej na poszukiwanie
    przygód i promocji :)

    Zbig.

  • 8. Data: 2003-05-29 21:44:25
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

    > Jeżeli oferta zrówna się z tym, co widziałem dzisiaj na stronach nordei
    > (myślę o opłatach i %%) to trzeba będzie ruszać dalej na poszukiwanie
    > przygód i promocji :)

    A ja powiem przekornie, ze nie moge sie doczekac przejecia LG przez
    Nordee :-)

    Po pierwsze potrzebuje ichniej karty :-)

    Po drugie bardzo odpowiada mi ich system internetowy - podobny bardzo
    do tego z KB tylko taki jakby ladniejszy jeszcze :-)

    Powoli przestaje korzystac z BZWBK a chcialbym miec nadal ich bankomaty
    - kolejny + dla Nordei.

    Ponadto ma malo klientow wiec zalatwienie czegos w oddziale powinno
    byc szybkie i latwe (np. DB24 ma w Poznaniu chyba malo klientow stad
    w oddziale prawie zawsze bylem jednym klientem :-), no ale 5 zl/mc
    za absolutnie zbedne konto to troche duzo bylo :-)))

    LG nigdy wlasciwie nie uzywalem ze wzgledu na koszmarne zabezpieczenie
    kanalu internetowego - jakos samo hasla do mnie nie przemawiaja.

    Tak wiec IMHO - nadchodzi lepsze :-) A procenty maja calkiem niezle,
    jest jakas tam lokata 3-mce na 4,6% wiec przyzwoicie, tylko na a vista
    jakas nedzota :-)

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 9. Data: 2003-05-30 11:08:54
    Od: "zbiggy" <z...@n...poczta.onet.pl>

    Wilczek napisal(a):

    > LG nigdy wlasciwie nie uzywalem ze wzgledu na koszmarne zabezpieczenie
    > kanalu internetowego - jakos samo hasla do mnie nie przemawiaja.

    a w nordei ten token za 20zł / mies. jest obowiązkowy?

    --
    Zbig

  • 10. Data: 2003-05-30 11:10:45
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

    > a w nordei ten token za 20zł / mies. jest obowiązkowy?

    Nie, mozna wziac kody jednorazowe jak w inteligo/mbanku

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl