  • 1. Data: 2003-05-29 14:27:22
    Temat: VW Bank direct - wady
    Od: m...@p...onet.pl

    Podsumujmy wady VW Bank direct.

    1. Dziwna procedura otwierania konta (brak możliwości złożenia wniosku w necie)
    2. Karty płatnicze działają off-line (aktualizacja salda raz dziennie)
    3. Brak możliwości wydruku potwierdzenia wykonania operacji z serwisu transakcyjnego
    4. Serwis transakcyjny mocno off-lineowy (taki jak w Lukasie)

    Czy coś jeszcze?

    Są też i plusy. Właśnie dla nich chcę otworzyć konto. A byli juz tak blisko
    banku idealnego ...

    Czy jestem za bardzo wyBREdny?

  • 2. Data: 2003-05-29 14:50:28
    Temat: Re: VW Bank direct - wady
    Od: "Robert Kondraciuk" <m...@g...pl>

    > Podsumujmy wady VW Bank direct.

    > Czy coś jeszcze?

    regulamin, który jest bardzo niekorzystny
    dla użytkownika np:
    § 23
    Wszelkie pisma Banku wysyłane do Posiadacza rachunku
    na ostatni podany przez niego adres uważa się za
    doręczone po upływie 3 dni od daty wysłania.

  • 3. Data: 2003-05-29 16:13:27
    Od: "Grzegorz Olbrys" <g...@p...onet.pl>

    Dodatkowe minusy (oprocz wymienionych przez innych):
    - doradcy przez tel. dostepni tylko do 20tej
    - czeste problemy z infolinia (zrywa polaczenie) i dostepem przez NET w dni,
    kiedy maja duze obciazenie
    - brak mozliwosci wykonywania przelewow za granice (gdzie konto walutowe ?)
    - JEDNO miejsce w W-wie, gdzie mozna wyplacic wieksza gotowke
    - dlugi czas otwierania rachunku (2-3 tygodnie od zlozenia wniosku. Rachunek
    otwarty jest po kilku dniach, ale przez nastepne 2 tygodnie przychodza
    kolejno i osobno: pakiet powitalny, karta, PIN)
    - brak mozliwosci zmiany PINu do kart

    Plusy (oprocz wymienionych przez innych):
    - znikome wymagania do otwarcia rachunku (zadnych zaswiadczen z pracy, z
    innych bankow , deklaracji minimalnych kwot itd.)
    - mozliwosc zlozenia wniosku o otwarcie rachunku na poczcie (bez
    koniecznosci chodzenia do oddzialu)
    - oprocentowanie rachunku a-vista (jak roczny kredyt w CITI :) )
    - bardzo niskie oplaty (pakiet standard bez oplat za prowadzenie rachunku a
    wyplaty z DOWOLNEGO bankomatu w Polsce do 400PLN - 1.5, a 400 PLN i wiecej
    ZERO)

    Za to brak możliwości złożenia wniosku w necie nie uwazam za co dziwnego.
    Np. w takim BREMultibanku ;) mozna zlozyc wniosek w necie ale co z tego ?? i
    tak musisz isc do oddzialu i podpisac wszystkie formularze. A ile wymagaja
    zaswiadzczen i deklaracji ??

  • 4. Data: 2003-05-29 19:35:32
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    Robert Kondraciuk wrote:

> [...]
    > Wszelkie pisma Banku wysyłane do Posiadacza rachunku
    > na ostatni podany przez niego adres uważa się za
    > doręczone po upływie 3 dni od daty wysłania.

    Parę dni temu wysłałem mailem zapytanie do UOKiKu czy nie byliby
    zainteresowani tym zapisem. Na razie cisza.

    pzdr

    Tomek

  • 5. Data: 2003-05-30 05:19:48
    Od: p...@p...onet.pl

    > Podsumujmy wady VW Bank direct.
    >
    > 4. Serwis transakcyjny mocno off-lineowy (taki jak w Lukasie)
    Piszesz o serwisie internetowym czy telefonicznym ? Korzystam z tego
    drugiego i nie zauważyłem takich cech.

    > Czy coś jeszcze?
    >
    > Są też i plusy. Właśnie dla nich chcę otworzyć konto. A byli juz tak blisko
    > banku idealnego ...
    Opłaty są niewątpliwie plusem.

    Piotrek

  • 6. Data: 2003-05-30 07:32:15
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Grzegorz Olbrys wrote:
> [...]
    > ale co z tego ?? i tak musisz isc do oddzialu i podpisac wszystkie
    > formularze. A ile wymagaja zaswiadzczen i deklaracji ??

    ?!? Cos sie zmienilo? Ja zakladalem przez inet i odsylalem wszystkie
    papiery.
    Co do ostatich zmian w VW BANKu:
    http://www.prnews.pl/html.php/vwbankdirect/index.htm

  • 7. Data: 2003-05-30 07:57:53
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <n...@a...sggw.waw(wytnij-to).pl>

    > - JEDNO miejsce w W-wie, gdzie mozna wyplacic wieksza gotowke
    Gdzie i jak?

  • 8. Data: 2003-05-30 08:34:36
    Od: Maciej Bebenek <m...@u...to.komorka.org>

    Dnia Fri, 30 May 2003 09:57:53 +0200, Grzegorz Niedzwiecki <.pl> napisał:

    > Gdzie i jak?

    Normalnie, jak w kazdym marmurku - na dowod osobisty
    ;-)

    M.

  • 9. Data: 2003-05-30 09:19:13
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <n...@a...sggw.waw(wytnij-to).pl>

    > Normalnie, jak w kazdym marmurku - na dowod osobisty
    > ;-)
    ale gdzie? Adresik? - tylko nie piszcie, że adidas ;-)

  • 10. Data: 2003-05-30 09:47:47
    Od: Maciej Bebenek <m...@u...to.komorka.org>

    Dnia Fri, 30 May 2003 11:19:13 +0200, Grzegorz Niedzwiecki <.pl> napisał:

    > ale gdzie? Adresik? - tylko nie piszcie, że adidas ;-)

    Gdyby to byl bank japonski, napisalbym w Jamiehama, a jak to jest po
    niemiecku?
    ;-)

    W siedzibie glownej, przy rondzie ONZ w Warszawie. Jest kasa, jest i
    gotowka.

    M.