  • Data: 2003-06-11 05:57:22
    Temat: Re: VW Bank
    Od: p...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > Dzieki wszystkim za (p)odpowiedzi. I tak nie brzmi to zbyt zachecajaco, wiec
    > chyba sobie daruje na razie. No chyba, ze sie potwierdzi/utrzyma darmowy
    > token od eDirect.

    Nie bardzo rozumiem, czego się przestraszyłeś. Uzywam Plus Konto od dobrych
    kilku lat i na wykonanych kilkaset przelewów 2 zostały odrzucone przez automat:
    jeden, gdy przelewałem saldo dostępne, drugi, gdy przekroczyłem limit dzienny.
    W pierwszym przypadku uparłem się i podzieliłem przelewy na 2 kwoty - przeszło.
    Drugim razem automat miał rację - limit dzienny jest od 0:00 do 23:59, a ja
    zapomniałem, że poprzedniej nocy wykonywałem operację.

    Jeżeli mimo wszystko automat Cię zawiedzie, to od 8:00 do 20:00 są
    konsultanci, którzy wprowadzają przelew.

    Generalnie jestem zadowolony z Plus Konta. Teraz czekam na token w związku z
    otwarcie e-direct.

    Piotrek