  • Data: 2003-06-11 10:21:22
    Temat: Re: VW Bank
    Od: p...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > 5...@n...onet.pl,

    > Nie tyle przestraszylem, co nie zacheca mnie identyfikowanie przelewow
    > zdefiniowanych po numerach.

    Rozumiem, że przelewając należności wolałbyś wpisywać 26 cyfr zamiast
    prostego kodu odbiorcy. Uważasz, że jest to wygodne i możliwość pomyłki jest
    minimalna ?

    A poza tym który bank pozwala w IVR wpisywać numery rachunków ? Korzystałem
    z ING, Lukas, Fortis, KB, Mbank, Inteligo, VWBD, Raiffeisen i nie było takiej
    możliwości.

    Chyba, że chciałbyś przelewać na nazwę odbiorcy - to VWBD udostępnia poprzez
    operatora. Nie musisz dyktować numeru odbiorcy, a jedynie podajesz jego nazwę.

    Piotrek